✿ Paid-up Advertisement ヅ

Hot Deal Everyday! Super Saver Unlimited!
Logo KBBA Visondata pocket WiFi
Logo KBBA

Wednesday, June 23, 2010

Home » ..:: Apa nak jadi dengan dunia sekarang?? ::..

..:: Apa nak jadi dengan dunia sekarang?? ::..

Salam reader's..
Huhu..apa lah nak jadi dengan dunia sekarang ni??
Setiap hari, ada je kes2 yang berlaku kat sekitar negara kita ni..x payah jauh2 laa..dlm negara kita ni je..nampak aman damai, tp hakikatnya tidak..i pun dah naik bingung la dengan perbuatan segelintir masyarakat yang kononnya menganggap perbuatan mereka itu adalah perkara biasa di dunia moden sekarang ni..

Apa yang membuatkan i terfikir pasal ni???hmm..cuba u alls baca harian metro hari ni..[[even i x baca paper,i selalu dptkan information thru the internet tau..]]hehe..
Kalo u alls perasan lah kan, ada 1 tajuk "Latih Anak Jadi Pencuri"
Tak ke bengong tuh..seorang ibu boleh ajar anak dia yang baru berusia 2 dan 12 tahun jadi penyamun??

I malu sangat sebagai perempuan, sepatutnya kita didik lah anak kita jadi insan berguna, jadi wanita solehah, ini tidak..latih jadik pencuri plaks..hadoiiiyy..ape lah..kalo anak dia tuh lelaki, oke lagi, ni perempuan nyah!!!!!malu nye....!!

Tak terfikirkah beliau, yang anak2 itu akan membesar,dan satu hari nanti, bila beliau dah tua, anak2 itu akan menderhaka pada beliau pulaks??bodoh pandai sungguh wanita itu..

U alls kalo nak tau berita tuh lebih lanjut..bleh klik SINI..

Sama2 lah kita renung2kan..
Kadangkala, perbuatan jahat yang kita lakukan di dunia ni x kan dapat balasan on the spot..tp, kalo tuhan nak jatuhkan bala, bila2 je Dia boleh lakukan..tanpa kita sedari..

Renung2kan..dan selamat beramal..
Tata!

♥The End♥

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

0 Chumel(s) comment ヅ:

✿ Link for Blogwalking View ヅ


Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2017 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™