✿ Paid-up Advertisement ヅ

Hot Deal Everyday! Super Saver Unlimited!
Logo KBBA Visondata pocket WiFi
Logo KBBA

Thursday, August 12, 2010

Home » , , » ..:: Alkisah Manusia Pelik!! ::..

..:: Alkisah Manusia Pelik!! ::..

Salam Reader's..

ahahahakz!! title tak nak cam gempak plak kan? hihi..
puasa-puasa ni, i memang automatik jadik sengal ubi sket.
almaklumlah, tak tido malam.. pastuh dah balik kerja tak reti-reti plak tuh nak tido.
aiseyh..

hmm..actually syok tau kerja malam nih.
but penat sikit jew..
tapi bila dah lama-lama tuh dah biasa la..
oke. u alls sila perhatikan gambar di bawah ini.



i memang akan berkelakuan pelik bila kerja malam. tengok la tuh.
siap posing-posing depan coffee house. ni sume kes takde kerja.
bila semua kerja dah siap, mata pun mula rasa ngantuk. tu yang mata lebam macam panda je tuh. haha.. but still maintain comel oke. ahaha...makin perasan nampak nya si nurul nih.

so, i stop dulu lah.
mau tido. kang terlajak plak zohor i nanti.
oke u alls.
papai! :)
♥NuruLchumeL prOductiOns♥
 

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

4 Chumel(s) comment ヅ:

☺[ai][sUmi]☺Chan said... [Reply Here Bebeh!]

selamat berpuasa.. hehee.. sumi pun sama.. kalo datang sengal2 tu ade la amik gmbar mcm2 pose :P

lyd said... [Reply Here Bebeh!]

aii nurul..smlm berbuke mkn ape?...hheheheh sj je menyibuk kat sini...(-.-)V

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@lyd

lyd..semalam i berbuka nasi lauk kari ayam je..alhamdulillah.. :) lyd pulak berbuka apa?hehe..takpe..i tak rase sape2 yang bg komen tuh menyibuk tau..kan blog ni utk sharing2.. :)

✿ Link for Blogwalking View ヅ


Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2017 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™