Aku Tertunduk Kaku Lalu Membisu

Salam Reader's!!~

hye u alls. 3 hari 2 malam i berada di Kuala Lumpur. setelah sekian lama tak menjejakkan kaki di bumi bertuah itu. suasana sekeliling ibu kota itu memang banyak yang berubah. cuma gelagat manusia di situ hampir kesemuanya tiada perbezaan. 

Rindu seringkali menjengah akal fikiran. ya. i rindukan dia. tapi mungkin dia tak memahami. i menghadiri majlis perkahwinan sahabat i yang berlangsung pada 25th Sept 2010 di Taman Kencana Ampang. meriah sungguh. namun, i tak dapat berada di situ lebih lama. sebab i hanya mengikut sahabat i, Mira. keluarga nya mahu ke rumah terbuka yang lain. sedih. kerana terpaksa meninggalkan sahabat-sahabat yang sudah sekian lama tidak berjumpa dengan terlalu awal. 

cadangan awal nya, i mahu mengajak buah hati pengarang jantung itu. tapi beliau sibuk. sepanjang minggu ini dan minggu depan beliau sibuk. i tabah kan hati. sabar. i mahu menangis. sebab i cemburu dengan kebahagiaan orang lain. mengapakah i terpaksa melalui ini semua??


i harap, pihak yang membaca entri ini, dapat memahami apa yang tersurat dan tersirat disebalik isi cerita entri ini. sebenarnya, i menangis tatkala menaip entri ini. apa yang ada dalam hati i, tak semua orang dapat rasai. apa yang i tanggung selama ni, dah terlalu sarat menikam perasaan i.

dalam hati ini berkata..

aku menyintaimu sepenuh hati. tak pernah walau sedikit pun aku membenci. aku terima segala baik buruk dirimu. tapi kenapa kau harus mempersoalkan kejujuranku? adakah selama ini engkau tak bahagia denganku?  aku tahu, mungkin sebab sifatku ini, kau menyangka yang aku mempermainkan perasaanmu. tidak!! kau belum cukup kenal siapa diriku yang sebenar. aku sayang kamu sejujur hatiku. harap kau jadikan gambar di atas sebagai iktibar. sebab aku sangat sayang dan cinta padamu!!!

~ aku sayang kau sepenuh jiwaku!~

Photobucket

Comments

Asfz said…
asfz sayang mr teddy asfz..
hakhakhak!!!

ala kak..xmo lah sedey..
insyaAllah pas ni akak ngn erief plak..
WAJIB JEMPUT ASFZ TAW!!
VVIP okeyh! :)
Nurulchumel said…
@asfz lily

thanx dear!!
insyaAllah..
kalo ada jodoh..
nnt akak jemput oke!!~

Popular Posts