Jeles dengan traffic blog Intanurulfateha dan Ben Ashaari

Salam Reader's!!~

hye u alls. petang. i baru balik kerja. macam biasa lah kerja i. kalau tak mengadap blog, memang bukan Nurul lah tu kan? u alls semua tahu kan, yang i terlalu sayang dengan blog i nih? i selalu nak yang terbaik. 

start je blogwalking petang-petang nih, blog pertama yang i jejak of coz lah blog i sendiri. approve segala komen. yang positive ke. yang negative ke. yang menyakitkan hati ke. yang nak mengutuk mengata i ke. semua i approve. ya. i nak semua orang tahu perkataan kurang ajar stalker pengecut itu. biarkan. i nak dia malu sendiri dengan komen yang dia bagi tu. i akan simpan. biarkan.

lepas dah puas hati dengan blog sendiri, baru la i pegi jejak blog-blog yang lain. first sekali, blog favourite i ni. blog INTANURULFATEHA. yes. i memang suka blog beliau. bersahaja. blog yang meluahkan tentang kehidupan si penulis nya. i admit, yang tak semua benda kita boleh tulis dalam blog. tapi, tak salah kalau kita nak share detik kegembiraan kita. for me, beliau punya perangai sama macam i. kalau boleh, nak abadi kan semua kenangan manis di SINI. tapi kalau ada yang tak suka tu, anggap lah yang they alls tu ibarat macam stalker yang menyumbang traffic free. they alls datang. mengumpat. mengutuk. mengata. terpulang. yang penting, kita ikhlas dalam blogging. blog ni macam hobi lah. selagi kita tak kacau orang lain, selagi tu bagi, kita tak salah. mengenali beliau adalah sesuatu yang terindah sepanjang i berada dalam dunia blogging nih. thanks Intan!


blog yang kedua pulak, blog abang BEN ASHAARI. teramat kagum dengan penyampaian blog beliau yang penuh message. tak perlu ayat yang putar belit. straight forward. dan pembaca pun senang faham apa yang nak disampaikan. penyampaian yang ikhlas, buat i rasa best sangat baca blog beliau.


kadang-kadang, i rasa teramat jeles dengan traffic blog they alls berdua ni. traffic blog they alls tak putus-putus. hari-hari UV they alls mencecah beratus-ratus. tapi blog i? hampas.. nak capai target 100UV sehari pun susah. buffered earning from nuffnang? huh..dah lama dah i tak dapat. dulu pernah la. ada-beberapa-kali-dapat-buffered-earning. tapi tu dulu. sekarang dah takde dah. maybe makin lama, orang dah makin menyampah dengan blog buruk ni.
tapi kan, i tak kisah lah. traffic tinggi ke rendah ke. yang penting, atas sebab blogging lah i kenal dengan they alls nih! dan dengan blogging lah i dapat ramai kawan-kawan yang sudi bantu i bila i dalam kesusahan. 



tapi kalau bab kesuntukan kewangan, i hanya harapkan my chenta hati je. takde orang lain. beliau lah benar-benar kekasih awal dan akhir i. tak kisah la stalker haprak tuh nak kata apa. yang penting, i sayang beliau seikhlas hati i. 


u alls, thanks sebab support blog i. siapa yang rasa tak suka anda dipersilakan untuk keluar dari blog ini. thanks. thanks segalanya! papai u alls!!~

Photobucket

Comments

NuSaNa NoSa 91 said…
hi nurul~
tamau jeles2 ye~ jom blog scr suke2.. yg penting, ada org baca.. ^_^
cimi said…
hee~
cimi pon xpnh dpt uv smpai cmtuh taw.
org laen xsuke tape.
cimi suke je.
:)
Nurulchumel said…
@NuSaNa NoSa 91

betul tu keen!!~

thanks sebab selalu dtg blog buruk nih!!~ :)
Nurulchumel said…
@✿ Cik Cimi

haha..jom wat blog syok sendiri!!~
Hanietwisties said…
blog kak nurul,apa kurang nya,meriah apa ;)
Nurulchumel said…
@Hanietwisties

tak la semeriah blog blogger lain..dik, join contest akak jom!!~

Popular Posts