✿ Paid-up Advertisement ヅ

Hot Deal Everyday! Super Saver Unlimited!
Logo KBBA Visondata pocket WiFi
Logo KBBA

Monday, September 6, 2010

Home » , , » Sakit!!!

Sakit!!!

Salam Reader's~

takde lain yang boleh i gambar kan sekarang nih melainkan kesakitan yang amat menyeksa perut nih! i tak tahu sama ada gastrik kembali menyerang kah? cirit birit kah? keracunan makanan kah?

tiada lagi wajah keriangan seperti ini bila i sedang sakit.

u alls..
doakan i cepat sembuh!

♥NuruLchumeL prOductiOns♥
 

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

10 Chumel(s) comment ヅ:

DiAhaNi ApAnDi said... [Reply Here Bebeh!]

ala cayang kawan aku ni,,,jaga kesihatan oke..tak lama gi nak raya da..:)

HONEYBEE ANJELL said... [Reply Here Bebeh!]

aigooo jumpa doktor cpt2. saya cukup takut kalau kene food poison. sakit wooo. take care, okay? nak raya dah ni. Selamat Hari Raya! :D

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@DiAhaNi ApAnDi

thanx hani..~
i akan jg kesihatan i..as per u..~hehe..~

Heidi Shafiq said... [Reply Here Bebeh!]

oo alasan xnak pose ye.. nak kene rotan nurul ni.. :P

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@Heidi Shafiq

uit!
suka2 je ea..
i pose gak tau..
huk3..!~

✿ Link for Blogwalking View ヅ

Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2017 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™