✿ Paid-up Advertisement ヅ

Hot Deal Everyday! Super Saver Unlimited!
Logo KBBA Visondata pocket WiFi
Logo KBBA

Thursday, September 30, 2010

Home » , , , , » Ya. Saya Sayang Budak Itu!

Ya. Saya Sayang Budak Itu!

Salam Reader's!!~

hye u alls. speechless. i tak tahu nak cakap macam mana. sekarang ni i tak boleh nak gambarkan macam mana perasaan i. i terlalu rindukan dia. macam ni lah agak nya situasi orang yang bercinta jarak jauh. i baru jauh sikit je. dah rindu-rinduan bagai.

hmm. takpe lah. i akan cuba jadi wanita yang matang. kuat kan hati dan banyakkan bersabar. sekurang-kurangnya i tahu, dia masih sayangkan i. i cuba percaya apa yang dia cakap. dia masih sayangkan i. 



.semoga i menjadi insan yang lebih bersyukur.

Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

4 Chumel(s) comment ヅ:

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply Here Bebeh!]

klu cm2.. cepat2 la kawen nurul... ^_^

makbed said... [Reply Here Bebeh!]

sabo ye. jangan sedih-sedih. cuba cari something yang buleh dibuat ngan kengkawan.

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@NuSaNa NoSa 91

insyaAllah..kalo dia cepat2 masuk meminang..hahahah!!~

✿ Link for Blogwalking View ヅ


Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2017 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™