Saturday, October 23, 2010

Home » , » Bra dan Coli

Bra dan Coli

Salam Reader's!!~

hye u alls. bra dengan coli. apa yang beza nya? benda nya sama. cuma perkataan, sebutan dan ejaan je yang membezakan. actually i baru lepas baca artikel pasal menatang alah ni. 

macam-macam trend sekarang ni. benda wanita tu jugak yang banyak didedahkan. kalau agak-agak nak publisiti murahan, tayang jelah. sure dapat liputan meluas. hiks!

nowadays, macam-macam fesyen dah kat pasaran. dari yang semurah-murah coli, sampai semahal-mahalnya. semua ada. pilih je la. sekarang ni jugak, dah macam-macam corak, yang colorful pun ada. pilih je. dulu-dulu, mak-mak u alls guna bra tu untuk letak duit. rilex je diorang seluk. huh. tapi sekarang dah jadi pakaian yang boleh ditayang-tayang. wow! ada pulak mata-mata rambang lelaki yang terjojol tengok benda alah tu.

whatever la. yang penting, bra tetap bra. coli pun tetap coli. macam mana pun nak diistilahkan, u alls pun pandai nak tafsir sendiri kan? hmm. u alls nak tengok bra yang paling mahal kat dunia? wow! jom terjah sini! ---> Bila Bra Paling Mahal Diletak Di Dada!
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

10 Chumel(s) comment ヅ:

Nurida Ardy said... [Reply Here Bebeh!]

kadang2 orang panggil bara or coli = sotong kering....hui3

Anna Boleyn said... [Reply Here Bebeh!]

huihhh da klik link tu tadi. gila arh full diamond! adey macam2..skang ni. bra pon nk buat dr diamond. sape yg beli tu mmd bazir arh kan. padahal nk wat pakai kt dalam jer. lain lah org hollywood tu dok tayang2.

Heidi Shafiq said... [Reply Here Bebeh!]

aku suke pmpn x pakai bra n coli.. :P

Aizuddin Hanis said... [Reply Here Bebeh!]

bak kt mcm citer laus dan faun
bra itu coli
coli itu bra

huhuhu~~

HaFizRahMaN.com said... [Reply Here Bebeh!]

blog review awak =)

http://hazrilhafiz.blogspot.com/2010/10/blog-reviewnurul-comel-love-blog.html

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@Anna Boleyn

tau takpe..
kita nak beli triumph pun dok pkey 10kali..hahah!!~

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™