✿ Paid-up Advertisement ヅ

Hot Deal Everyday! Super Saver Unlimited!
Visondata pocket WiFi
Logo KBBA

Tuesday, October 5, 2010

Home » » Entri Untuk Makbed

Entri Untuk Makbed

Salam Reader's!!~

hye u alls. ini entry khas i taip untuk makbed. ingat tak hari tu i ada buat tutorial blockquote? i dah tengok entry makbed tadi. tapi nampak macam ermm kureng mengancam pulak. so, i nak tolong beliau bagi code blockqoute yang cun sikit la.

oke. makbed, nanti delete code yang makbed letak kat Add CSS haritu ye. lepas tu gantikan code yang makbed delete tu dengan code yang baru ni.

.post blockquote { background-image:url(http://i168.photobucket.com/albums/u167/ynarawk/background/hearts.png); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #990066; margin:1em 20px; }

oke. lepas tu save tau. selamat mencuba! :)



Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

0 Chumel(s) comment ヅ:

✿ Link for Blogwalking View ヅ

Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™