✿ Paid-up Advertisement ヅ

Hot Deal Everyday! Super Saver Unlimited!
Logo KBBA Visondata pocket WiFi
Logo KBBA

Thursday, October 7, 2010

Home » , » Makan Kacang

Makan Kacang

Salam Reader's!!~

hye u alls. wah. title tak senonoh. makan kacang pun leh jadi tajuk entry. cis. sukati i lah nak taruk title ape. hehe. berlagak pulak Nurul nih. lempang sekali.

actually memang i tengah menikmati kacang pun. i kan memang hantu kacang. bukan kacang hantu ye. hantu kacang. i kan baru bangun tido. dah gosok-gosok mata dua tiga kali, i terus mandi. pastu i dengar lah si Anis nak pegi beli ais krim kat umah jiran yang selang berapa rumah je tuh. huh. i pulak tengah lapar nih. dari pagi tak makan apa-apa. i suruh budak kecik tu pegi beli kacang sekali.

i suruh dia beli sekali 3 bungkus. alahai. bukan besar pun. kecik je kot. makan pun tak puas. tapi oke lah kan. dapat alas perut i yang dah berdisko kat dalam tuh.

.muka kelaparan.

.syok nye makan sampai pejam-pejam mata! hahah.

.ini lah kacang yang i maksudkan tuh.

i memang peminat kacang dari zaman i kanak-kanak lagi. lagi-lagi kalau kacang tu ada sira sambal macam nih. perghh. memang meleleh air liur lah. hiks! konon-konon i nak simpan lagi dua untuk bawak gi kerja malam kang. tapi, tak sampai seminit, tiga-tiga kacang tu dah lesap masuk dalam mulut i. hahah. teruk nya perangai. ahh. takpe. sok beli lagi. hiks! papai!!~ :')

uit!
cun tak signature baru i? hehehe. 
chumel macam i kan? hehe.. papai!!~ :')
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

0 Chumel(s) comment ヅ:

✿ Link for Blogwalking View ヅ


Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2017 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™