minta maaf ya, saya bukan insan sempurna

Salam Reader's!!~

hye u alls. sesungguhnya i sudah boleh berfikir. lama mana lagi i harus begini? sabar.. yes. i sedang belajar untuk bersabar. mana mungkin hari- hari i harus bersedih kan?

oke. tadi, i dah ambil keputusan untuk block profile facebook si gila tu. ohh. rupa-rupanya bobo dah block dia lebih awal dari i. wow! bagus lah. sekurang-kurangnya, tahap keyakinan i terhadap bobo semakin bertambah.

i akan lupakan all the stupid stories ni. biar jadi sejarah. i tak nak ingat. yang penting, bobo tetap dengan i. dan i tahu, beliau memang ikhlas dengan perhubungan ini. jujur i katakan bahawa, i tak pernah dapat lelaki yang sebaik dia. dan sesabar dia. walaupun i banyak karenah, beliau tetap sabar memujuk. terima kasih sayang. untuk segalanya.

memang bagi sesetangah individu, hal-hal peribadi tak sesuai di publish di dalam blog. tapi bagi i, benda tu tak salah. sebab ini memang personal blog. ini bukan blog untuk advertisement. ini juga bukan blog untuk meraih pendapatan. ini hanyalah sebuah blog peribadi yang menceritakan tentang kehidupan si penulisnya.

oke. dalam notes yang di publish khas untuk i tu, perempuan itu ada menyatakan bahawa i memang suka meraih simpati kawan-kawan. menangis konon. pura-pura berlagak baik. and what so ever. dia boleh cakap apa yang dia suka. nak publish or list kan semua keburukan i pun boleh. i tak kisah. sebab i takkan ambil tahu dah. beliau nak mengutuk dengan 1001 caci maki pun i terima. i tak cakap yang diri i ni hot, tapi beliau mention dalam notes beliau tu buat i geli tekak. nak muntah.

oke. terima kasih jugak untuk cousin beliau yang sudi jadi posmen pembawa mulut yang paling superb!!~ i tabik spring lah kat u alls. boleh buat drama kot. semoga Allah membalas perbuatan kalian.

dan..
i think, beliau akan tetap stalk i punya blog ni even tough i dah block profile facebook beliau. maybe beliau akan membaca entry ini. atau, si posmen pembawa mulut itu akan menawarkan facebook nya untuk stalk facebook i. ohh. terima kasih sangat-sangat! i rasa u mesti tetap cari i kan sebab i kan hot? thanks a lot. kan u cakap, bukan i yang cakap. hahahahaha...

terasa jahat sangat bila i publish entry macam ni kan? takpe. ni kejahatan yang last i buat. lepas ni i dah tak mao cerita pasal perempuan tu lagi. jangan sedih ye wahai perempuan. i tahu u baca entry ni sekarang. hahaha. mesti u bengang gila kan? hik3!!~~~


whatever yang terjadi lepas ni, i tetap akan bersabar. sebab i percaya pada jodoh dan takdir. kalau bobo memang milik i, maka lastly nanti mesti beliau akan jadi milik i kan? dan buat perempuan itu, i harap u akan berubah suatu hari nanti. jangan lah asyik nak memecahbelahkan hubungan orang. u tahu tak kenapa hubungan u dengan lelaki tak pernah kekal? hmm. disebabkan perangai u yang macam ni lah orang jadi benci. dan sorry ye kawan, i tak boleh maafkan u selagi u tak mintak maaf dengan i. i bukan malaikat. i bukan insan yang sempurna. ingat, dosa kita dengan Allah, kita boleh minta ampun. tapi dosa kita dengan manusia, sampai ke padang makhsyar pun takkan terampun selagi orang yang teraniaya itu tak memaafkan. so, faham kan? i oke lah. i nak tenangkan fikiran. nak blogwalking blog-blog kawan-kawan yang masih menyokong i. thanks ye kerana sudi membaca. Renungkanlah..

 Jangan terlalu ego dan sombong apabila berdepan dengan orang lain kerana tidak semua kehebatan itu ada pada diri kita. Yang pasti kekurangan dan kelemahan itu ada pada setiap orang walaupun orang itu seorang hartawan atau ilmuwan.
Photobucket

Comments

Popular Posts