OST Safa dan Marwah - Biarkan Aku Jatuh Cinta

Salam Reader's!!~

hye u alls.
i nak share lagu favourite i sekarang. wow! sekarang i memang minat gila lagu ni.
then kalau u alls perasan, i dah tukar background music i kepada lagu ini. sebab i suka.

*
Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini detakkan jantungmu

**
Dan biarkan aku padamu
Menyimpan sejuta harapan
Aku padamu
Rasa ini tulus padamu
Takkan berhenti
Sampai nanti ku mati

Reff:
Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan aku 'kan mencoba
Tak perduli kau berkata
'Tuk mau atau tidak

Back to *, Reff

nak download? u are welcomed to click -----> HERE!!
jom layan video pulak!



"Sayang, biarkan aku jatuh cinta padamu!"
Photobucket

Comments

Aida Azryn said…
Best kan lagu ni?hmm
azieda razak said…
da lama cari lagu ni...
tp tak cari2 lagi...
sebab lupa je...
nasib baik nurul wat entri ttg lagu ni...
terus kita igt nak cari...

Popular Posts