Friday, October 29, 2010

Home » » Reminder! Pertandingan Selami Hati Nurul. 2 days to go!

Reminder! Pertandingan Selami Hati Nurul. 2 days to go!

Salam Reader's!!~

hye u alls. 
nampak nya contest kedua i ni kurang mendapat sambutan.
even tempoh yang i bagi tu agak lama.
oke takpe.
u alls tak nak join pun takpe.
senang sikit i nak buat pemilihan. haha. hajat di hati nak tambah hadiah. 
tapi tengok kepada senarai participants, so disappointed lah.

oke. kepada sesiapa yang belum join tapi rasa macam nak join, u alls ada masa lagi 2 hari sebelum tarikh tutup. kalau nak join, klik PERTANDINGAN SELAMI HATI NURUL oke.

penyertaan u alls adalah amat dialu-alukan.
sekian terima kasih :)
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

6 Chumel(s) comment ヅ:

Tomato Gurl's Life said... [Reply Here Bebeh!]

hi nurul syg!siyez ciktom xtau plk ade contest camni..hihi..ok cik tom akan join bg support ye!

suzie rahman said... [Reply Here Bebeh!]

yunk 8 org join erk..nurul krg bw ni...hihi..xpe yunk..jnji suzie support u..xder hadiah pon xpe r..i m here 4 supporting u dear.

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@Siapa Lin??

huhu..
nk tambah hadiah ye??
tunggu contest akan dtg..
nurul sendiri jarang menang contest..haha

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™