Review Peserta Selami Hati Nurul

Salam Reader's!!~

Dengan Lafaz Basmallah, i tutup Pertandingan Selami Hati Nurul
hye u alls. alhamdulillah, selamat sudah contest yang i dah lancarkan start from 1 Syawal hari tu. hmm. 10 peserta telah mengambil bahagian. ohh. walaupun hanya SEPULUH, susah jugak i nak pilih pemenangnya. i amat menghargai penyertaan u alls semua. 

haha. bukan mudah kan, kita nak menyelam hati dan perasaan seseorang. i rasa, i am the only one blogger yang buat contest pasal menyelam-nyelam bagai ni kan? haha. Nurul memang suka mengarut! dah la u alls tak pernah jumpa i. memang susah. kena baca entry i satu persatu. sebab tu i spesifikasi kan entry-entry tu. so, senang la u alls nak search yang mana berkenaan.

oke. peserta yang mengambil bahagian adalah....

  • Lyd - blogger first yang join this contest. sangat easy going dan mudah berkawan dengan beliau. even i pun tak pernah jumpa dengan beliau, anak gadis yang berasal dari negeri sembilan ini memang i tahu sangat nakal. beliau suka usik i. beliau memang rajin komen blog i, begitu juga facebook i. kesimpulan nya, i suka berkawan dengan beliau. sangat peramah. beliau ni berkawan dengan Cik Putput. so, dua-dua orang minah ni memang sangat baik dengan i. untuk membaca entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke.
  • SuzieRahman - Gadis yang berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang ini sememangnya sangat peramah. beliau tak jemu-jemu untuk memberi sokongan terhadap blog i. i juga tidak pernah bertemu dengan beliau. tapi i tahu, beliau sangat baik hati. untuk menbaca entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke. 
  • Makbed - Wanita ini sudah i anggap sebagai kakak. sangat baik hati dan selalu memberi nasihat yang berguna kepada diri i yang selalu down ini. si kecil yang bernama Oni adalah buah hati pengarang jantung nya. sudah berumah tangga dan mempunyai suami yang digelarkan sebagai Inche Kitchi. sangat sweet. walaupun tak pernah berjumpa dengannya, beliau selalu membuat hati i berbunga riang. untuk membaca entry penyertaan Makbed atau Kak Liza, sila klik HERE oke. 
  • Lynn - Lynn atau nama sebenarnya Nor Azlina Noh adalah berasal dari Muar, Johor. beliau adalah sahabat yang sangat prihatin terhadap i. pantang i ada problem sedikit, memang beliau akan segera bertanya. Birthday beliau pun lambat sehari je dari birthday i. 28 August 1988. beliau memang seorang sahabat yang baik. untuk membaca entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke. 
  • Lissa - beliau adalah blogger yang amat bersemangat untuk join contest i. i tak berapa nak kenal dengan beliau tapi i tahu beliau seorang yang sangat peka. pernah menyertai contest i yang lepas. sangat sweet gambar beliau bersama si jantung hati. masih belajar di UiTM Kampus Bandaraya Melaka dalam bidang Finance. memang dekat sangat dengan tempat kerja i, tapi kami belum berkesempatan nak berjumpa. kecilnya dunia. untuk membaca entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke. 
  • Wan Hazel - jejaka kelahiran negeri bumi kenyalang ini memang selalu datang menjenguk blog i yang buruk ini. sungguhpun beliau mempunyai ilmu dan kemahiran yang amat tinggi dalam blogging, beliau tidak pernah sombong dan tidak pernah jemu dengan segala macam tutorial. i banyak refer tutorial beliau lah kalau nak edit gambar. download software adobe photoshop pun thru his blog. bagus kan Wan  ni? untuk membaca entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke.
  • Azida Razak - gadis ini juga pernah menyertai contest Foto Couple Paling Hot anjuran i yang terdahulu. sangat periang dan mudah berkawan dengannya. beliau sangat suka join contest. untuk review entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke.
  • Dudu - ini blogger baru yang i kenal. before this, i tak pernah jumpa blog beliau. seorang yang sangat simple dan cute. i suka lagu blog beliau. oke. untuk membaca entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke.
  • Cik Tom - blogger ini juga baru i kenali. sangat friendly dan sangat sweet. blog beliau simple saja. berwarna purple. pernah di review oleh Ben Ashaari gitu. haha. untuk baca entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke.
  • Miza Yusof - blogger terakhir yang join this contest. even dah last minute, i tetap include penyertaan beliau. sporting gila beliau ni. thanks ye Miza. untuk review entry penyertaan beliau, sila klik HERE oke.

oke. done. SEPULUH peserta telah berjaya memboloskan diri mereka untuk menyertai contest ini. oke. i nak announce penambahan hadiah untuk peserta bertuah. hadiah utama masih sama. terasa-nak-bagi-giveaway . seorang peserta bertuah akan menerima hadiah saguhati berupa hadiah misteri yang i akan pos bersama dengan hadiah utama. 

Pemenang akan diumumkan pada 12.00 tengah hari 1 November 2010. maknanya lagi 12 jam lah ye. so, harap bersabar ye para peserta. berdoalah banyak-banyak supaya u alls yang akan dipilih. oke, papai! :)

Photobucket

Comments

Lulu Caldina said…
salam cik nurul..


sihat?
mizayusof said…
dear, ni linknya,

http://hayworlds.blogspot.com/2010/10/pertandingan-selami-hati-nurul.html

dah boleh tgk ke blm ?
ni miza hantar lagi skali yaa.
mizayusof said…
alhamdulillah. awak terima jugak penyertaan miza walaupun dh last minute. thanks nurul :)
Makbed said…
kasi semua menang! hureyyyy....!~
CIK TOM said…
10 org..ramai tue..good luck kpd semua ;)
Lissa said…
salam. wah. siap ada review lagi.
hehe.
gudluck sume peserta:):)
Nurulchumel said…
@Makbed

wah. kalo kasi semua menang, ramai la yg masuk haritu..
hehe.. :)
Nurulchumel said…
@Tomato Gurl's Life

compare dengan first contest, ni paling sikit..
hehe..good luck u alls!
Nurulchumel said…
@♥♥LiSsA♥♥!

oke.
gud luck juga utk kamu lissa!
Lin said…
wah..dah tutup rupanya..Lin balik kampung..x sempat nak jengah blog nurul...
Nurulchumel said…
@Siapa Lin??

it's oke.
nnt2 pun lin boleh tgk kan?
hehe.. :)

Popular Posts