Terharu Bila Diri Dihargai

Salam Reader's!!~

hye u alls. cuba u alls bagitau i, siapa yang tak terharu bila once diri u alls dihargai? macam i, i memang terharu gila. yelah. bukan senang orang nak appreciated dengan apa yang kita dah buat. kadang-kadang masih ada lagi sesetengah pihak yang tak suka dengan apa yang kita buat sedangkan kita dah buat sehabis baik.

entry kali ni i nak meluahkan rasa happy i terhadap u alls semua. especially readers yang selalu bagi support pada i selama i blogging ni. i admit yang blog i masih lagi merangkak. unique visitor hari-hari pun baru berapa. kalau dah cecah 200+ tu dah kira banyak sangat lah tu. padahal bagi blogger lain, 200+ tu masih sedikit dan dah menjadi kebiasaan dah pun. 

seriously i terasa cemburu dengan blog yang menayangkan buffered earning yang sedang beranak pinak. dengan visitor yang tinggi. tapi takpe. i'll try my best. memang perit. memang payah. tapi untuk realisasikan impian tu, i tak kisah. i sanggup. :)

Thanks kepada readers yang menyokong i selama ni. especially MAKBED. i terharu dengan entry beliau yang -----> INI. beliau memang tak pernah jemu menyokong i. kalau i tag beliau untuk buat contest, confirm beliau akan buat. kalau i buat contest, beliau juga turut menyokong. kalau i published entry baru, beliau mesti baca. 


hmm. kalau u alls pulak? apa yang u alls rasa? orang yang belum u alls jumpa, tetapi sangat appreciated pada u alls sebegini rupa? ohh. speechless lah! kepada Makbed, teruskan blogging. sebab Makbed sumber ilham Nurul. thanks u alls! :)
Photobucket

Comments

Lulu Caldina said…
teman yang baik mmg sukar dpt..
apa yang penting, kita hargai...
kan?
Nurulchumel said…
@Lulu caldina

betul tu lulu!
frenz 4ever! :)
Makbed said…
ececeeehh..

macih...
intanurulfateha said…
xde sape nk hargai i :(
Nurulchumel said…
@intanurulfateha

intan,i hargai u..u jgn risau ye..ramai lagi yg menghargai u.. :)

Popular Posts