Blog Review | Cik Tom Gadis Tomato yang hebat!

Salam All !~

Hey korang. Mesti korang dah tunggu-tunggu kan blog review dari I? Sorry lah oke. I ni kan hard worker a.k.a pekerja berdedikasi. So, banyak komitmen yang I kena beres kan dulu. Hope korang paham ye. Eh. I dah ngarut-ngarut terlebih sudah. Seriously, I tak expect penyertaan yang ramai macam ni. But, syukur alhamdulillah sebab ramai yang join. Never mind, lagi ramai yang join, lagi ramai lah yang dapat kenal-kenal antara satu sama lain kan? =.=



Untuk first review, Cik Tom dah cop nak jadi orang first. So, I bagi peluang untuk review blog beliau dulu. Korang yang lain jangan jeles oke. Sape suruh tak drop komen awal-awal. HAHA.

tag2

oke. Itu banner blog Cik Tom. Tak silap I, Wanzi yang design banner tu untuk Cik Tom. Bertuah beliau. Free-free je dapat banner. I jugak masih dengan banner lama. HUHU. tapi Cik Tom juga masih kekalkan banner lama beliau. Iaitu yang ini.



oke. now. Jom kita tengok apa yang I nak komen tentang blog Cik Tom ni. hmm. Cik Tom ni agak famous. Tiba-tiba I nervous nak komen. HAHA. Lets check it out!
TOMATO GURL'S LIFE
  • Blog oren yang sangat sedap mata memandang. Dulu-dulu, blog beliau warna unggu. Comel. Cantik. Tapi, maybe sebab warna tomato tu oren, beliau dah tukar warna blog beliau kepada warna oren. But, tetap cantik.
  • Beliau memang tak kedekut dengan tutorial. Banyak tutorial yang beliau dah share dengan blogger yang mintak tolong and tanya macam-macam soalan pasal blog. Rasanya, I pun belum expert macam beliau tu.
  • Beliau baru je tukar domain. Dulu domain beliau panjang. Susah nak ingat. Sekarang ni, simple je. Senang nak ingat. http://ciktom.com/ . Senang kan?
  • Follower blog beliau ni masa mula-mula I kenal dengan beliau, rasa nya lebih sedikit dari follower I. Tapi, I tak tahu, maybe berkat kerajinan beliau, tup-tup dah seribu lebih. wow! marvelous kan??
  • Beliau design blog beliau sendiri tau. Sebab tu simple je. Tapi sedap mata memandang.
oke. for the conclusions, I suka blog beliau. dan mungkin juga siapa-siapa sahaja yang melawat blog beliau akan teruja dan jatuh cinta dengan blog beliau. beliau sangat baik dan mudah mesra dengan blogger lain. trust me bebeh!

I doakan blog Cik Tom akan terus maju dan dan terus kekalkan kerajinan beliau meng'update' dan memberikan tutorial yang bakal membantu blogger lain dalam dunia blogger ni. Wish u luck Cik Tom!

Untuk korang yang belum kenal lagi dengan Cik Tom, sila-sila kan lah melawat blog tomato beliau yang comel tu ye! http://www.ciktom.com/
Photobucket

Comments

AM said…
wah! blog review sudah bermula.
blog cik tom sangat cantik dan kemas! :) suka jenguk blog cik tom.
Nurulchumel said…
@AROL DSHW

kan I dah kata. blog cik tom mmg best!
disukai ramai!
CIK TOM said…
tenkiu utk review ni dear..cik tom terlepas pndg..huhu...cik tom pun suka blog nurul!!

psl yg note bwh n3 tue nanti cik tom buat tutorial sbb ade jgk yg tanya...
Cik Tom memang meletom! kiki ;) Aik. Tak ada kritikan? Tak aci~ Hahahaha :P

http://shagcomot.blogspot.com/
Padin said…
yup, blog ciktom best, dan femes gitu ekekee.. entry pon menarik, layout yang kemas dan simple, cun.. nice review
Nurulchumel said…
@Shag

blog perfect di mata I, so, susah nak cari kritikan apa2 la shag..hehe.. :)
Unknown said…
Wah mcm cantik je...mcm comel je hehe. Mcm mana nk buat blog mcm ni..

Popular Posts