Saturday, June 18, 2011

Home » » Bahagia yang hakiki

Bahagia yang hakiki


Salam.

Dah pagi. 
Tapi mata I masih terang.
Walaupun dari tadi I dah tutup suis lampu bilik tidur I.

Dari tadi I cuba tidur, tapi tak boleh.
Dekat luar tengah hujan.
Dingin je malam nih.
Sedingin hati I sekarang.
Tenang.

Entah lah.
Betul kata orang tua-tua.
Bila hati kita tenang, apa yang kita buat semua akan jadi mudah.

Fikiran I melayang jauh.
Kembali mengingati kenangan silam.
Ahh! dem ah!
Tanak ingat!
Sakit hati. Tanak menangis lagi.

I nak hidup I macam sekarang.
Tenang. Penuh dengan senyuman.
Bahagia.

Semuanya sebab Dia.
Dia yang kembalikan ketenangan hati I.
Ya Allah! Syukran jazilan.
Aku bersyukur pada-Mu.

Dan untuk yang terSAYANG
terima kasih kerana mencintai.
Dan untuk anugerah kebahagiaan yang telah I kecapi.

Terima kasih semua!
Kerana sudi menerima aku yang hanya mampu singgah sementara di dunia ini.
=.=
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

6 Chumel(s) comment ヅ:

zanafahmi said... [Reply Here Bebeh!]

Assalam....dik, bahagia pun susah nak pejam mata ek? Alhamdulillah diberi ketenangan olehNya.

Lissa said... [Reply Here Bebeh!]

waaahhh.jiwang jugak cik nurul ni. hikhikhik

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@zanafahmi

hehe..
entah la, susah nak tido semalam. :)

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™