Sunday, July 24, 2011

Home » , , , » Bahagia

Bahagia

Salam.

* opps. Macam ni ke muka orang tengah bahagia? >.<

Siyesly, bila dia ada dekat dengan I, I rasa sangat bahagia.
Mungkin ini normal bagi pasangan bercinta.
Semakin hari, waktu itu kian menghampir.
Kurang dari sebulan, dia akan pergi belajar balik.
Aduh. Waktu tu, mungkin I akan sedih dan mungkin I akan tersenyum.
Tapi, bila fikir-fikir balik..

Ala, tinggal setahun je lagi dia nak grad. 
Akhir tahun depan, dah grad.
Tak sabar nya nak tunggu detik itu.

Apa pun, I hanya mampu iringi dia dengan doa.
Supaya dia akan berjaya mencapai cita-citanya.
Dan bakal menjadi *kekasih yang halal suatu hari nanti.
Aminnnn... ^_^
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

4 Chumel(s) comment ヅ:

Liyana Aziz said... [Reply Here Bebeh!]

auchhh, yana pun rasa senang je kalau dekat dengan dia... kalau jauh rasa sedihhh... normal ek?

part yana pulak, x sabar nak grad sebab nak amek gambar banyak2... kikiki

syira said... [Reply Here Bebeh!]

syira doakan yg terbaik utk nurul..=)

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@Liyana Aziz

yg tu pun betul jugak!
amek gambar byk2, pastu wat frame! :)

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™