Iklankan blog anda atau business anda di sini!

Salam.

Nak kata blog I nih famous sangat tuh, tak lah kan. Masih belum setanding dengan blogger-blogger hebat di luar sana. Tapi, kalau nak kira maju, ya. Blog I memang ada kemajuan. Dari unique visitor (UV) yang beberapa belas sahaja sehari, kini blog ini dah mencapai kemajuan berlipat ganda. 

Kalau tak usaha, ianya memang sesuatu yang mustahil. Follower? Masih tak banyak. Tapi I tau potensi blog ini. Dengan kesungguhan dan minat, I boleh pergi jauh. Melangkah setapak demi setapak, untuk menghitung kejayaan.


* Ini ruangan advertisement blog I. 

Empat blog yang teratas adalah blog yang paling I suka. So, tiada bayaran dikenakan untuk mereka. Daripada I kosongkan ruangan tuh, lebih baik I tampal banner-banner diorang kan. Itu juga boleh dikatakan promosi. 6 iklan yang bawah itu adalah iklan daripada churp-churp. Memang amazing! Selain Nuffnang, churp-churp juga adalah sumber pendapatan sampingan I. :)

* Ruangan I bersama Nuffnang!

Bagaimana dengan korang yang lain? Mahu cuba mempromosikan blog korang? Sila email kan sebarang pertanyaan korang ke nurul.purplechumel@gmail.com untuk tujuan pengiklanan. Pastinya korang akan dapat menikmati harga yang berpatutan dan kelebihan yang menguntungkan di masa akan datang. InsyaAllah. 

Photobucket

Comments

dak eina said…
nurul.. u blh iklankan blog u free je kt blog i ;)
Nurulchumel said…
@dak eina

thanks dear!
hiks! suka nya!!
:)

Popular Posts