Sunday, July 3, 2011

Home » , » Mode : Sakit

Mode : Sakit

Salam.


Ada ke yang suka sakit?
Tak kira lah sakit apa pun yang datang menimpa,
I tetap tak suka.
*Termasuklah sakit hati!*

Hari ni, I sakit lagi.
Actually, sakit nih dari semalam lagi.
Tapi I tahan.

Malam tadi I kerja dengan kepala yang sakit.
Telan 2 biji panadol, dan terus start kerja.

Sedar tak sedar, hari pun dah pagi.
Banyak kerja yang tertangguh.
Padahal I tak tidur.

Pagi tadi, jumpa Encik Bobo masa beliau nak bagi kunci motor.
Beliau tanya I sakit lagi ke tak.
I kata dah kurang. 
Padahal I masih tahan sakit.

Dan sekarang, I baru sampai rumah.
I nak tidur dengan tenang.
Because hari ni kan Sunday.
Pedulikan cerita malam nanti.
Masuk kerja malam, bukan siang.

I nak rest cukup-cukup.
Tidur dengan lena.
Good nite semua!

Noted : 03 July 2011 - 07:45 AM

Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

4 Chumel(s) comment ヅ:

syieda_joy said... [Reply Here Bebeh!]

smoga akk cpat sembuh..syieda pun nak g nengok bf excident..sob2..

^_^ mkn ubat n rest tau?

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@syieda_joy

sabo ye dik.
akak doakan bf adik oke2 je. :)

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™