Monday, August 22, 2011

Home » , » Berangan tu tak salah kan?

Berangan tu tak salah kan?


Salam.

Emm. Bila lah I nak pakai kereta macam neh yek?

# Pinjam posing dekat kereta VVIP kami. Toh Puan Mahani.

# Segalanya mungkin. Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.

Bai!
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

7 Chumel(s) comment ヅ:

syieda_joy said... [Reply Here Bebeh!]

betol tu... dimana ada kmahuan disitu ada jalan..

nape akak nmpak mcm ngntuk je pic bwh tu..hihihi ^_^

cikcimi said... [Reply Here Bebeh!]

pinjam posing kete vvip tuh. :D

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@syieda_joy

mmg ngantuk pun dik.
dah pukul 2 pagi dah time tuh.
hehe.. :)

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@cikcimi

hehe..
berangan pinjam kete VVIP.
Semalam dia check in.
tu yg pinjam jap tuh!
hehe..

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@cikcimi

hehe..
berangan pinjam kete VVIP.
Semalam dia check in.
tu yg pinjam jap tuh!
hehe..

cik lya said... [Reply Here Bebeh!]

eh..mang tak slh..mane nak tau jadi kenyataan ye x hihih

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™