Sunday, November 20, 2011

Home » , , , » SMS mengorat masa zaman muda muda dulu

SMS mengorat masa zaman muda muda dulu

Salam.


Eh, dulu kan masa tengah muda muda remaja I selalu dapat SMS jiwang jiwang tau.
Siap boleh tukar tukar dengan member. Copy copy bagai.
Tak leh blah betul masa baru baru eksaited mengenal dunia dulu.

Korang ingat lagi tak SMS macam neh..

hari
terlalu
sibuk
jam
terlalu
singkat
tapi
saya
masih
ada
mase
untuk
berkata
()””’()    “sy sentiasa
( ‘o’, )      rindu
(“)*(“)     awak”

----------------------------------

Kdg2 I sms U..
Kdg2 tidak..
Kdg2 I reply..
Kdg2 I xde kdt..

Tapi jgn risau, brpe
byk kdg2 tue..
U tetap “TEMAN
ISTIMEWA” i

Bkn utk kdg2..
tapi utk
SELAMANYA(“,)

------------------------------------

Saya rindu dia..
(   ‘o   (>*<)
(,,)  )’  ( ö  )
,,l,,L,) (“)(“),,)

o,,,o sape?
( ‘o’)   (>*<)
(,,)  )  ( ö  )
,,l,,L,) (“)(“),,)

tu…tu yg baca
sms tu!

------------------------------

S-Seandainya
E-Engkau
L-Lebih kenal
A-Akan diriku
M-Maka aku
A-Akan
T-Tersenyum
M-Manis utkmu
A-Agar engkau
L-Lebih tahu
A-Aku sentiasa
M-Merinduimu

-----------------------------

()”‘¤()
( -o- )
(ö)(ö) BöSÄNnYa
TäPi..BiLa Sy
T’iNgÄt KÄt Awäk..

()”‘¤() TETiBE JE
( ‘o,’ ) SäYE
(ö)(ö) T’sEnYuM
HäRaP Äwak JüGÄ
BEGiTu!

-----------------------------

Sekarang neh, dah jarang dah dapat SMS macam neh.
Dulu mesej pakwe doplohpat jam.
Tapi bila dah kerja neh, nak mesej sehari pun payah.
Call jek lagi senang. Dapat dengan suara terus.
Tapi, perasaan nya tak se-eksaited dulu.
Bila dapat SMS, melompat sebatu!

Bestnya zaman muda muda dulu..
ngeee... ^__^"

Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

12 Chumel(s) comment ヅ:

Azhafizah[フィザ] said... [Reply Here Bebeh!]

ohh rindunye sms comel camni..skang ni macam xde dah..banyak MMS yang suweet gitu kan

norsyuhada binti johan said... [Reply Here Bebeh!]

betui2....dulu lain skunk lain.sbb da busy keje...call je..msg jrg2 sbb byk kerja lain lg nk dibuat...hehehe..rindu zmn muda2 dlu..

Aida Azryn said... [Reply Here Bebeh!]

haaa.. aida penah dapat sms camtu. ;D

EirA said... [Reply Here Bebeh!]

entri yg mengimbau kenangan lalu..owh,rindunya nak dapat sms cmni walaupon hanya copy je dr member2 kann..skang neh,nak harapkan msg ckp rindu or sayang pon da susah..haihhh

ninie_azriena said... [Reply Here Bebeh!]

tau tkper !!!
setuju sesangat..skung dah jarang dpt mesej cmtue..
act, rindu sgt2..tp skung kol je coz free (n_n)

cintauntukkita.blogspot.com said... [Reply Here Bebeh!]

betul tu.. skung dah keja, nak mesej pon pendek2 je.. hmmm macam sedih je teringat balik kenangan dulu2 kan. hehe tapi standardlah tu kan, dulu masa zaman dak2 or mula2 nak bercinta, hati tu berbunga2 je hari2 sampai terbawak2 mimpi. tapi skung ni, bukan takat bunga, akar pun segan nak keluar dah. hmmmm.... hehehe papepon wish u terus hepy dgn si dia ! amin...

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™