Nak tidur mimpi indah, sebab kita dah terima lamaran seseorang!

Salam.


Ya Allah. Dalam hati neh tuhan jek yang tahu betapa gembira nya hati I neh. Macam tuh jugak kan perasaan korang bila pertama kali dilamar orang? Bila start kapel, kita dah pun terima lamaran si dia untuk jadik kekasih. Tapi bila dia dah jadik kekasih, dia lamar untuk kali kedua. Untuk jadik isteri. 

Ya Allah. Gembira sangat dalam hati ni bila dia dah start discuss pasal tunang, pasal kahwin. Even majlis tuh lama lagi, takpe. I tunggu. At least dia ready jugak untuk bincang pasal benda ni. I happy sangat!

Mudah mudahan, Allah akan makbulkan hajat kami berdua. Dan semoga di permudahkan segala urusan kami untuk membina sebuah lagi masjid yang insyaAllah akan kekal hingga ke akhir hayat. 

"Wahai bakal imamku, sesungguhnya aku bersedia untuk menjadi isteri dimana letaknya di sisi kamu. Semoga hubungan yang bakal dibina mendapat restu dan hidayah dari yang maha Agung. InsyaAllah. Amin Ya Rabbal Alamin.." :')
Photobucket

Comments

chEntA said…
tahniah...=)
all da best dalam perhubungan dan semoga apa yg dirncng menjadi kenyataan..=)
wahh!! bestny... samalah kita kak. dah di lamar utk kali kedu (isteri) tapi perancangan tu amek masa kan.. hehe sonokny!!
Nurulchumel said…
@CINTA UNTUK KITA

betul tu.
sabar. itu yg penting kan?

Popular Posts