Friday, January 20, 2012

Home » , , , , , » Drama Akasia | Gemersik Kalbu

Drama Akasia | Gemersik Kalbu


Salam.


At first memang I suka tengok drama neh. Tapi bila dah sekali tengok, nak missed satu episod pun sayang tuh! Drama neh adalah sebuah adaptasi dari novel Gemersik Kalbu hasil karya Anis Ayuni. Pelakon utama filem ini adalah Ayu Raudhah dan Aqasha. Jom baca sinopsis sikit!
Sinopsis ringkas
Suka duka Raihana, seorang wanita yang tabah mengharungi dugaan hidup sejak kecil ditinggalkan dalam jagaan neneknya. Raihana bagaikan terkontang-kanting mencari kasih sayang dalam dunianya sendiri apabila neneknya meninggal dunia. Pertemuan dengan Wan Ariffin, yang sama kerjaya dengannya membenihkan bibit-bibit cinta. Namun, setelah ikatan terjalin, Wan Ariffin pula pergi menyahut panggilan ilahi. Raihana bagai terpukul, keliru dan terperangkap dalam kesengsaraan sendiri.
p/s: Hari hari tengok drama neh. Tension kalau tiba hari Jumaat, Sabtu dan Ahad. Sebab drama neh disiarkan setiap Isnin hingga Khamis jam 7petang di TV3. Kalau tak sempat tengok, boleh tengok dekat tonton.com.my. Macam ai! :')
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

2 Chumel(s) comment ヅ:

Azhafizah[フィザ] said... [Reply Here Bebeh!]

macam best! Tapii..fiza sangat jarang tgk TV..hehe

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply Here Bebeh!]

Minat cerita ni tapi tak tengok sebab pelakon wanita dia >.<

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™