Especially for my love, Good Luck Sayang!


Salam.


Tomorrow is the day!
I ucapkan selamat menduduki peperiksaan akhir semester yang ke-empat (04) kepada insan yang teramat I sayang, Encik Bobo. Semoga beliau dapat menjawab dengan tenang dan mudah. 

Another one year to go, untuk habiskan bachelor beliau. Hope beliau akan sentiasa dapat markah yang terbaekkk dan lulus dengan cemerlang, gemilang dan terbilang! Amin.. :')

Dan untuk korang korang semua yang bakal menghadapi exam jugak esok macam Intanurulfateha, good luck jugak yek! I have a special wish for you all!

Life never seems to be
the way we want it,
but we live it in the
best way we can.
There is no perfect life but we
can fill it with perfect moments.
Photobucket

Comments

AMIN~ Mudah mudahan lancar sahaja dia nak jawab exam tu nanti ;))
ko xwish untuk aku pn...;(

weh, aku ske r ko tembam cmtu, nmpk lg comey... nk lawan fathen ea..??? hehehe
Nurulchumel said…
@Puan Besar Shag Yahaya

amin..
thanks shag!
lama tak dtg sini ye shag?
hehe..windu!
Nurulchumel said…
@Lydia Shaizrina Shukri

alamak..lydia, nk wish sorg2 mmg tak dan la lydia oiitt.. kira aku dah wish la kan kat entry neh..semua sekali.. hehe

weh lydia! tu just imaginasi tudung jek la. aku still comel lagik. hehe.. :)
tak terdaya aku nak lawan fathen. hehe.. :)

Popular Posts