Selamat Tahun Baru 2012!


Salam.

Sedar tak sedar, setahun dah berlalu. Dan hari neh, hari pertama dalam bulan ini dan dalam tahun ini. I mulakan hari dengan solat Subuh yang wajib. Dan dengan excited nya, hari neh I masak untuk lunch kami. Dekat rumah sewa neh tinggal I, Mira and Khaty jek. So, I masak untuk kami bertiga. Alhamdulillah, kenyang dengan rezeki ini.

Banyak sebenarnya kenangan yang I tinggalkan pada tahun lalu. Antara kenangan terbesar ialah, MCC 9381 dan J20 Hazel. Walaupun I dapat memiliki mereka pada bulan November dan December, namun I tetap bersyukur. 

Perhubungan? Hmm. Alhamdulillah, hubungan I sesama insan lain semua oke. Perhubungan I dengan Encik Bobo pula, no comment. HEHE! Bajet artis betul. Actually, ada jugak perancangan yang I dengan beliau dah buat. Tapi itu semua hanyalah rancangan. Segalanya terletak pada takdir Allah. Buat masa ini, I kena tunggu beliau habiskan Bachelor beliau dulu, lepas tuh 2013 baru kami akan melangkah ke step yang akan seterusnya. Tahun 2012 ni, kami akan berusaha untuk membuat preparation untuk majlis yang bakal diadakan pada 2013 itu, InsyaAllah. 

2012, I tak tahu I masih lagi akan bekerja di tempat yang sama atau akan berpindah ke tempat kerja baru. Namun, I berdoa supaya rezeki yang Allah beri ini akan sentiasa melimpah ruah dan akan digunakan pada jalan yang benar. 

Awal tahun 2011 hari tu, I ada buat wishlist tau. Oke, korang boleh baca dekat sini. http://nurulchumel.blogspot.com/2011/01/welcome-2011.html. Dan sekarang, I akan tunjukkan mana yang berjaya, dan mana yang masih perlu diusahakan. 


FYI, untuk wishlist yang first tuh, I dah exchange Nokia C3 dengan Sony Ericsson J20 Hazel. Dan yang selebihnya tuh, memang harus diusahakan. Ada lagi 9 wishlist yang belum tercapai. InsyaAllah, semuanya akan tercapai dengan usaha dan kesabaran. Please pray for me ya! :')
Photobucket

Comments

Azhafizah MN said…
semoga dapat apa yang di inginkan..selamat tahun baru nurul
Shah Zamri said…
Salam from shah ye :) shah tengok ada banner churpchurp kat atas tu. Buat apa susah2 nk klik satu2..jadi shah dtg ny nk kongsi satu trik churpchurp ni dengan hanya satu klik semua link akan terbuka!

Baca sini: Tutorial Tingkatkan Earning ChurpChurp Dengan Hanya Satu Klik!
yana lyana said…
hye..
happy new year awak:)

Popular Posts