Bobo saya dah 24 tahun. Tua!

Salam.

Macam tahun yang lepas, macam macam benda yang I buat untuk celebrate birthday pakwe I yang sorang tuh. Tapi tahun neh entah kenapa I dah macam hilang idea nak celebrate or buat surprise masa birthday beliau. Kek pun takde. Cian dia!

On that day (actually birthday dia 31hb Jan yang lepas), I just keluar dengan dia. Berdating dari pagi sampai malam. HEHE! Pagi tuh dia teman I pergi Perodua Batu Pahat untuk service kesayangan I. Bila dah siap service MCC 9381, I balik rumah kejap. I tukar baju, dia borak borak kejap dengan nenek, dan kitorang keluar balik. Yang penting, adik I yang si Keyla tuh nak ikut. Kacau daun ah!

Kitorang gerak terus pergi BP Mall. Terus pergi beli tiket wayang. Tengok wayang cerita Journey 2 the Mysterious Island. Boleh tahan best jugak lah movie tuh. Kitorang tengok pulak 3D. Syok ah! Jom layan gambar. 

Journey 2 the Mysterious Island!

Tiket kami! >.<"

Ini birthday boy! Comel dan tembam!

Ini kami. Comel. Lihat, saya makin gemuk. oke shut up! Itu nama nya bahagia!

Apa hadiah yang I bagi untuk birthday dia tahun ni? Ehmm. Biarlah rahsia. Tapi kalau dia yang nak story nanti, suka hati dia la kan. Apa yang penting, I dah tak sabar nak tunggu tahun depan. InsyaAllah, ada yang akan berlaku. Doakan kami! 
Photobucket

Comments

intanurulfateha said…
sori takde credit nak reply. tenks btw ^^,

HB arief~
psst! kasik hadiah ape?
Nurulchumel said…
@intanurulfateha

hehe..
kite bg hadiah biase2 jek..
yg penting, dia appreciated. Itu pun kite dah hepi sgt! :)
Azhafizah MN said…
macam best je citer tu.nak tgk nanti.btw,happy birthday for him.^__^
wahh. HB to ur bob. may ur relationship last forever :)

http://puteri-zahra.blogspot.com/2012/02/what.html

Popular Posts