First day in Maulidur Rasul :)


Salam.

Hari neh hari yang sangat membahagiakan. Mana tidak nya, hari neh first day I pergi kerja dah boleh pakai tudung. Lega sangat. Gembira tak terhingga. Impian selama hampir dua tahun I kerja dekat hotel neh, akhirnya termakbul juga. Start from now, I harap takde la mulut jahat yang suka suka jek mengumpat kerja yang I buat selama neh. 

>ME!<

Mungkin ini adalah hikmah sambutan Maulidur Rasul tahun ini kot. InsyaAllah, semua nya akan bertambah baik untuk esok, lusa dan selamanya. InsyaAllah. Doakan yek!

p/s: Masih ada yang bermulut jahat. Katanya, hari ni pakai tudung, esok pakai jubah. So what? Apa salahnya kalau benda tu benda baik kan? Kalau dapat approval dari pihak management hotel, yang kitorang boleh pakai jubah ataupun pakai purdah sekalipun then kalau kitorang nak pakai, kitorang akan pakai. Tapi common sense la. Semua hotel pakai uniform. Kalau tak pakai uniform, tu hotel cokia mane tuh? Kalau ada hotel yang jadikan jubah tu uniform diorang, ish ALHAMDULILLAH sangat la! -siapa yang makan cili, sila lah rasa pedasnya!
Photobucket

Comments

alhamdulillah..dah termakbul doa. sejuk hati dan mata yg memandang ;))
sis, keje kat hotel mana ni?
faizlaster said…
salam maulidulrasul...
Nurulchumel said…
@puteяi ʓαняα

add fb sis, nnt u tau sis keje mane yek.
hehe..yg penting hotel tu dekat Melaka.. :)
Nuruashia said…
comey laa pakai uniform hotel tu awww =)
Nurulchumel said…
@faizlaster

salam maulidur rasul juga!
Alhamdulillah. Lama jugak nak tunggu kan ;)
Unknown said…
iskh..sape yg jaat sgt tu.... xpe2..biar je ape org nak kate....yg ptg kite tahu niat kite...

Popular Posts