Monday, March 12, 2012

Home » , » I Love You Mama! ❤

I Love You Mama! ❤


Salam.

Semalam mama I datang jumpa I. Dah dua minggu I tak balik kampung, dah alang alang mama hantar adik I pergi balik Politeknik Port Dickson, mama singgah la Melaka kejap jumpa I. Waktu time tu dah 10.45 malam. Mama datang hotel bawak char kuey teow goreng kerang dengan milo ais feveret I! 

I suruh mama tunggu kejap sebab I dah nak balik pukul 11 malam. Lepas handover shift, I terus siap siap balik. Mama ajak lepak tepi sungai depan rumah I. So, I makan dekat situ jugak.

Mama tak senyum pulak.

Mama suruh masukkan gambar dia dalam fesbuk!

Kelaparan lepas balik kerja! =.="

Mama and I! 

Mama and Mak Long!

Me and my cousin, Farah.

Anyway, happy sangat malam tadi even sekejap. Yang penting, diorang macam tau tau jek I tengah sedih. So terhibur la sikit hati I neh! >.<"
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

2 Chumel(s) comment ヅ:

Azhafizah[フィザ] said... [Reply Here Bebeh!]

bestnya dapat jumpa family kan..ni yang rasa nak balik kampung ni.

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™