Elysyle Eternal Beauty (EB) Machine

Salam.

 
Hai! Ada ke yang rindu? Perghh. Jangan perasan sangat la Nurul. HAHA! Sorry korang, I memang sangat busy sekarang. Macam macam kerja nak buat. Dengan komitmen sebagai Hotelier, lepas tu tengah gigih berusaha keras untuk menghadapi "event separa besar" pada bulan September ni dan InsyaAllah "event besar" tahun hadapan. Amin. Doakan kejayaan I ye korang untuk menghadapi "event-event" tersebut. Pressure tu memang la sudah pasti. Sebab tekanan memang akan datang dalam hidup tak kisah la sama ada dalam kita sedar atau pun tidak. Bila dah busy busy ni, kadang kadang terabai jugak penampilan diri ni. Rasa macam serabai je. Tapi nak tak nak, kena nampak cantik kan? Maklum lah, dekat hotel I jumpa guest, dekat luar pulak macam macam client yang I jumpa. HIHI. Bajet bisnes bisnes wumen naw! :P
 
Oke, now! I nak story lagi satu produk hebat Elken yang pastinya sangat wow! Kenapa I kata produk ni hebat? Oke jom I story. Produk kali ni diberi nama Elken Elysyle Eternal Beauty. Produk ini sangat berkesan untuk korang yang sangat "malas" untuk menjaga kecantikan wajah. Macam I ni la! Kalau nak pergi spa or facial setiap bulan tu memang sangat bercinta. Dah la takde masa nak pergi tempat tempat tu, lepas tu mahal pulak kos nya kan?
 
Oke, jom tengok apa kelebihan produk ni. Memang harga nya agak mahal. Tapi apa la salah nya bayar mahal sekali dari bayar mahal untuk berkali kali?? Lepas tu, kita boleh guna hari hari. Sehari cuma 10 minit. Takkan tak sempat jugak kan? Benda ni comel je, boleh letak dalam handbag. Kalau tak sempat nak buat kat rumah, buat la kat mana mana. I ni pun selalu je buat dekat depan kaunter reception tu kalau ada masa free. Tanya la budak budak hotel. Semua tau I ada produk cute ni. Nak pinjam? Hoho. Sorry. HAHA! 
 
Now, tak guna bebel banyak banyak kan? Jom tengok testimonial customer yang dah pernah guna produk hebat Elken Elysyle Eternal Beauty (EB) ni. Percaya atau tidak, itu la yang korang nampak oke!
 
Watch this video now!!
 
Oke, cuba korang bayangkan ye. Let say korang spent RM100 setiap hujung minggu just for a special spa or facial treatments. RM100 x 4 weeks x 12 months = RM 4,800 per year tau tak?? MAHAL tak??
 
Tapi dengan produk yang kita boleh guna hari hari, di mana saja, korang cuma bayar kurang dari RM 2,500 sekali sahaja!! Dapat produk penjagaan wajah secara PERCUMA lagi pulak tu! Boleh pakai untuk diri sendiri dengan family members sekali. Kalau nak buka kedai facial sendiri pun dah boleh. Part time income tuh! Nak guna masa tengah tengok TV, tengah surf internet, tengah main game, tengah ber lalalala kat rumah tu, semua takde masalah. Senang kan??
 
Mungkin korang nampak figure RM 2,500 tu macam besar kan? Mesti dalam hati korang cakap macam ni, "Haishh! Mana la aku ada duit banyak camtu nak beli produk tu? Nak muka cantik, tapi mana ada duit nak bayar banyak banyak.." Kan kan kan??
 
Jangan risau, produk ni memang takkan pernah membebankan. Selagi kita nak, selagi tu Elken cuba tolong. Berikut adalah senarai mode of payment yang SUPER EASY untuk memudahkan korang memiliki produk hebat yang SUPER POWER ni. I sendiri tak mampu nak beli cash. Banyak lagi benda lain yang kita boleh buat dengan cash tu kan? Tapi sebab kejelitaan dan kecantikan tu penting. Lagi lagi untuk kaum HAWA macam i olls ni kan.. HIHI!
  • CASH - Online payment transfer / Cash Deposit / Cash Direct
  • Credit Card - Need to meet up. Have to swipe to the nearest Elken's Stokist.
  • Installment Payment - Bank Loan / AEON Credit. Need to meet up. 

Nak jugak meng-expose diri sendiri. Alahai, bajet comel lah konon. Hikhikhik!

Berminat? Set the date and time now. Pastu kita contact contact, calling calling. We meet for the appointment. Nanti I story dengan lebih detail regarding this SUPER POWER product. Nak try buat facial secara PERCUMA?? Boleh sangat! Kita meet up lepas tu I tolong korang buat facial. Korang boleh rasa sendiri perbezaan ketara wajah korang sebelum dan selepas buat facial dengan produk ni. Confirm tak menghampakan. Itu sudah pasti. 

Ask me now for more info! 
Email : nurul.purplechumel@gmail.com
Whatsapp / Viber / WeChat / Text SMS / Direct Call : 014 - 665 0818

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
Photobucket

Comments

Unknown said…
Hai ... Sy nk let go sy punya internal beauty elken ni. Baru pakai 3x then get pregnant. Pas tu tak pakai2 dah. Condition 9/10. Daripada dok simpan nak jual murah2. Beli RM2,200 masa tu. Sapa berminat sila whatsapp 012.432.42.15.. Nak let go kurang dr RM1,800. Negotiate!!!
Unknown said…
Assalamualaikum.. Saya nak let go eternal beauty elken ni. Dah pakai 3x je and then got pregnant and stopped x guna sampai now. Rasa macam tak ada masa nak pakai ...condition 9/10 . nak let go murah2.. Harga beli rm2400. Sesiapa berminat boleh whatsapp 012.432.4215
Unknown said…
Hi I would like to let go my Eternal Beauty. Bought at RM1800. Conditions as good as new. Let go RM860 and slightly negotiable. Please message at 0193186143. Thank you.
Anonymous said…
I pun nak let go my Eternal Beauty . Sapa berminat boleh msg or whatsap 0123388617 okay
Anonymous said…
Hye, saya ingin tahu. Eternal Beauty ni boleh di gunakan tanpa set penjagaan yang lain atau perlu di guna bersama dengan set elken yang lain semasa proses massage.
Unknown said…
Hi.. Dah dijual ke?
Nurulchumel said…
@Wan Nurizzati

Kalau nak beli second hand eternal beauty, boleh whatsapp 019-686 5048
Jc said…
Hi sy ingin menjual elken eternal beauty.. Condition 9/10.. Jual dalam harga RM1400.. Berminat boleh whatsapp 0168698966.. Thank you..
Unknown said…
Saya ingin menjual elken eternal beauty saya . Condition 10/10. Tak penah pakai. Dah tiga tahun saya simpan. Klu ada ygberminat bley wasap saya. 0164468292 ' harga bwh 1000.
Unknown said…
Saya ingin mrnjual elken eternal beauty saya . Condition 10/10. Blum pernah pakai. Dah simpan 3 tahun . Bley wasap 0164468292'- harge bwh 1000
Unknown said…
Kenapa semua nak jual..dh beli tp tak pakai ke?..sayangnya
Unknown said…
Knp nak jual..bkn ka set ni bek tuk kulit...nak explaination more...sbb sa sgt2 bminat dgn machine ni
renny said…
Saya ada set EB..tp bila dihidupkan tak sampai 5min mati sdiri...boleh repair kr?
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
Sy brminat nk beli eternal beauty ni tp bila tgk ramai nk letgo mcm ada yg x puas hati..blh sy tau knp?
Anonymous said…
Assalamu'alaikum wbt
Hehe..klu 3++ sy berminat
Anonymous said…
Boleh whatApp aten 01117744126
Unknown said…
nape ramai yg nak jual sdgkan EB ni bagus?
Unknown said…
Baru tdetik nak beli..tapi kenapa ramai nak jual kalau ia bagus??
Unknown said…
Penghidap kanker payudara bole menggunakan ke
CapeTiLLaR said…
Kenapa nk jual? X elok ke? Baru ingat nk beli satu
Unknown said…
salam. ada sapa2 yg nak jual 2nd hand yg very good condition x? boleh ws saya 0194377685. tq
Unknown said…
salam. ada sapa2 yg nak jual 2nd hand yg very good condition x? boleh ws saya 0194377685. tq
Cik Jen said…
Kenapa ramai nak let go? Okey le x machine tu?
Diyana said…
Masih ada lagi ke?
Anonymous said…
Knpa nak jual??.. Brg x baik ker? Bru ingt bk guna.. Tp mcm rmai je yg nak jual blk
Unknown said…
Hi...boleh tau kenapa nak jual? Berminat untuk memiliki cuma confuse bila semua nak jual balik
Unknown said…
hai....awak dh repair ke EB awak.sy punya br rosak.xblh charge.power xnyala pun.ke sbb lama xguna erk jadi mcm tu.pm sy blh x kl awk ada info nk repair.0194985784
Unknown said…
Saya baru je beli ok je.. Harap2lah tak ada apa2
Unknown said…
Knp byk org nk jual elken tu..tk elok kee
Unknown said…
Kenapa ramai nk letgo
Unknown said…
Ad lg ke..u bli thn berapa
O mandak said…
Mesin eb tu..sangat baik..cuma bila org y nak jual tu..mkin dah mls nak jd cantik..��...serius sa guna skrg tu bisnes mobile facial spa. boleh wsapp sa jika kamu berminat 0168378350
O mandak said…
mesin eb ..sangat ok..tp mkin y nak jual tu..dah ,tak mau cantik lagi ku...sa skrg dah buat bisnes mobile spa dgn mesin tu
0168378350
Unknown said…
Hye..ad sape2 yg brminat ngn EB.. Bole wasap sy 0137346406
ILMondo said…
Ok je.. Tp mgkn mrka x thu guna.. Saya guna dgn serum bgus
Lin said…
Bagi saya eternal beauty ni memang terbaik dalam menegangkan wajah terutama bagi yang 'double chin'. Saya melihhat sendiri kesan pada diri saya. Dapat membentuk semula bahagian dagu dan pipi sehingga ada yang bertanya macamana saya maintain bahagian dagu saya sehingga kekal bentuknya (tidak terjejas atas faktor usia). Eternal beauty inilah
sebenarnya rahsia saya. Walau harga mahal...tapi sangat berbaloi bagi saya. Saya lakukan urutan muka setiap hari utk kekal awet muda. Eternal beauty terbaik.
Unknown said…
hye .. sape boleh cerita lebih detail pasal produk elysyle nie ? berminat nak tahu .. sape sudi share boleh ws saya
0137523521
Nur Gee said…
Nur disini...
Hi semua, diharap sihat dan ceria selalu...
kepada sesiapa yang berminat dengan EB, harga yang sangat berpatutan dengan kondisi machine yang juga masih baru dan terkini.
Saya sudah menjadi member bawah Elken tapi jatuh sakit tak disangka2 selepas saja signed up jadi member Mobile Spa Business, tapi hingga sekarang masih tidak lagi boleh meneruskan niat utk kerjaya itu.
Bukan kerana apa2, machine itu memang sangat bermanfaat sekali, dan sebab itu ianya tidak pernah digunakan walau satu kali .Ditambah pula dgn tahap kesihatan saya yang masih terjejas oleh sakit yg saya alami.
Maaf terlalu panjang cerita saya tapi itu adalah penjelasan penting utk potential buyer yang mungkin ingin lebih lagi tahu ttg Machine ultrasound EB tu.
Harga pasaran RM2000 lebih, saya nak let go turun harga menjadi RM1650 termasuk akan diberi sekali Massage Lotion yang tidak dikenakan sebarang harga langsung, itu diberi sbg Complimentary Special Gift jika beli EB dari saya.
Kondisi : Masih Baru , saya joined 2019

PS: Jika ada berminat, dapatkan EB dari saya dengan segera. Hubungi saya melalui whatapps atau boleh terus hubungi saya di talian ini 016- 7610051,