Monday, October 10, 2016

Home » , , , , , , , » Happy Engagement Iqa & Ijam

Happy Engagement Iqa & Ijam

Salam.

Alahai penat sungguh last weekend. Sebab adik kita bertunang. Finally. Haha. 3 hari ada kat kampung tolong apa yang patut. Pelamin pun kami adik beradik DIY sendiri. Hihi. Alhamdulillah, majlis berjalan dengan smooth dan sangat tersusun walaupun rombongan lelaki agak lewat dari masa yang dijanjikan. Tapi takpe lah. Dah selesai satu majlis. 

Lain pulak tengok muka adik kite sorang ni. 

Ni la pelamin DIY kami. Simple je kan? Jadilah, daripada takde. 

Kami lah orang kuat pasang pelamin. Heee.

Hantaran kedua dua pihak.

Sarung cincin oleh bakal mak mertua. 

Selamat bertunang gondot!

Semoga ikatan pertunangan yang bar dibina kekal hingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat kita doakan. Semua kakak dalam dunia ni nak adik adik dia bahagia. InsyaAllah, mengikut perancangan, majlis pernikahan mereka akan diadakan pada tahun hadapan (2017) bulan November atau Disember, InsyaAllah. Sama sama kita doakan. :)





Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

2 Chumel(s) comment ヅ:

iffah hussin said... [Reply Here Bebeh!]

Selamat bertunang untuk adik...
Pandai DIY Pelamin cantik!

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@iffah hussin

hihi. simple je. DIY ikut benda yg dah ada kat rumah. takyah membazir.. kawen nnt baru pasang pelamin cantik sket.. hehe..

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™