Selamat Tinggal Migrain, Senggugut | Minyak Herba Asmak Penawarnya!

Salam.

Siapa yang kenal rapat dengan kita, mesti tahu yang kita ni memang ada penyakit Migrain dan Senggugut yang teruk. Bukan biasa biasa, sebab almost every month kita akan menderita mengadap penyakit ni. Memang bergantung pada ubat/pain killer saja lah. Tapi semenjak dah guna Minyak Herba Asmak ni, kita dah tak makan ubat dah. Mujarab sungguh Minyak Herba Asmak ni.

Kegunaannya bukan setakat untuk migrain atau senggugut sahaja ya. Ada banyak kegunaan minyak ni. Yang paling best, minyak ini mujarab, selamat digunakan dan merupakan penawar asma pada bayi. Selamat digunakan untuk semua peringkat umur.

Alkisah nya hari tu kita dah tak tahan sangat sakit perut senggugut. Dan bila dah senggugut tu, mula la naik pening kepala. Datang pulak migrain. Korang boleh bayang kan tak keadaan kita time tu. Teringat kita ada simpan minyak ni dalam laci almari. Memang saja nak try. Simpan untuk kecemasan sebab kita ada baca yang minyak ni boleh digunakan untuk melegakan senggugut dan migrain. Dua penyakit major kita. So kita suruh hasben urut kepala, belakang tengkuk dengan perut. Lepas dia urut tu, kita rasa tenang sikit sebab lega. Dalam satu jam je kita dah ok. Dah boleh bangun mandi, kemas rumah semua lah. Kalau tak, memang terkulai je atas katil.

Minyak Herba Asmak, 30 ml.

1 Rumah, 1 Minyak Herba Asmak Mujarab! ✌

Comel je kan botol dia. Sebotol penawar bermacam penyakit.

Minyak Herba Asmak ni bau dia wangi tau. Bau herba. Sebab ramuan yang terkandung dalam terdiri dari bahan semulajadi dan menggunakan Teknologi Nano. Ramuan yang digunakan semua nya semulajadi. Antaranya;

  • Minyak Zaitun
  • Minyak Kelapa Dara
  • Habbatus Sauda
  • Gamat
Korang pun tau kan bahan bahan yang digunakan memang mempunyai khasiat yang tersendiri. Selain keaslian nya, minyak herba asmak ni tanpa bahan kimia berbahaya. Sebab tu la selamat digunakan untuk semua peringkat umur. Minyak Herba Asmak ni memang penawar pelbagai penyakit.




Bermula bulan November 2016 ni, anda akan dapat kotak tabung ni secara PERCUMA dengan setiap pembelian Minyak Herba Asmak.

Banyak kan khasiat Minyak Herba Asmak ni? Paling berkesan ianya adalah penawar asma yang paling mujarab. Rugi lah kalau tak cuba rasa kehebatan Minyak Herba Asmak. Kita rasa, setiap satu rumah mesti wajib ada sebotol. Botol kecil tapi boleh jadi penyelamat berkesan tau!

Harga sebotol Minyak Herba Asmak hanya RM 39.00 sahaja. Satu botol pelbagai guna memang berbaloi lah. Boleh diguna seisi keluarga. Untuk mendapat kan info lanjut atau pembelian Minyak Herba Asmak yang super awesome ni, korang boleh check it out di bawah ni. Grab fast! Tak rugi beli sebab sangat mujarab. Ikhtiar tu penting, dan jangan lupa berdoa untuk cepat sembuh ya!

Sekiranya berminat untuk mencuba atau menjadi agen, boleh klik link di bawah atau hubungi terus talian ;

📞 Hotline HQ : +6019 - 970 8897
🌐 Website Rasmi Syarikat : http://mham.com.my/
📡 Website Minyak Herba Asmak : http://penawarasma.com.my/

Image result for small fb icon Facebook Page : 
✔ Penawar Asma Mujarab : https://www.facebook.com/penawarasma/



Comments

Popular Posts