✿ Paid-up Advertisement ヅ

Hot Deal Everyday! Super Saver Unlimited!
Logo KBBA Visondata pocket WiFi
Logo KBBA

Sunday, June 27, 2010

Home » , » ..:: Huh. Asyik Muka Kau Je? ::..

..:: Huh. Asyik Muka Kau Je? ::..

Salam reader's..
Haha..ini kisah untuk ari ni.
Tajuk kat atas tuh cukup gempak kan?
Kalo campak kat sape2 lah kan ayat tu, mesti ada yang terguris hati dan jiwa raga.
Alaaaahaii...

Em. 
Memang. 
Asyik2 muka i je.
Takde muka insan lain.
Memang i suka inter frame depan kamera.
Posing segala bagai pose.
U ni muka tak cantik. So kena la wat2 bagi cantik.
Sebab, mana ada orang lain nak puji kalo bukan diri kita sendiri kan?

Hahah.
I pegi Jeti Anjung Batu kat Serkam petang tadi pas balik kerja.
My chenta hati i ni, sejak2 beliau dah nak balik Shah Alam ni, beliau rajin tunggu i balik kerja kat luar hotel.
Ahakz..
so sweet.
So, we all pegi la sama2.
Kat bawah ni la hasilnya.


ekeh3..yes!
Memang balik2 muka i lagi.
Tp i memang suka pun letak muka i pun dlm blog ni.
Hope u alls tak boring tengok muka i.
hehe.
oke.
abis sudah.
Tata!

♥The End♥

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

4 Chumel(s) comment ヅ:

cikcloudy said... [Reply Here Bebeh!]

salam... wahh best nyer dating2... memang chumell..

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@ cikcloudy

aiseyh..malu i..ahahah..

✿ Link for Blogwalking View ヅ


Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2017 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™