Saturday, March 12, 2011

Home » , » Please Leave Your Comment! | A.S.A.P

Please Leave Your Comment! | A.S.A.P

Salam.

Korang.
I dah renovate sikit-sikit blog I nih.
Tapi macam ada something yang kurang lah.

Please!
Tolong bagitahu I apa yang kurang.

Ada apa-apa yang comot ke, yang tak cun ke.
Bagi je komen apa-apa.
But!
Hanya komen membina sahaja yang I akan terima.
Komen yang membinasakan I akan reject.

Tolong tau! Pleaseeeee....
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

12 Chumel(s) comment ヅ:

Jeely jelly said... [Reply Here Bebeh!]

dah cantek dah... soft je kaler :)
tp ape kate background blakang bercorak sikit :)

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@Jeely jelly

org jiwang mmg kena guna warna soft.
haha. awak ada url gambar-gmbar cun tak? dah buntu kepala otak nak letak gambar corak ape..huhu..cian kan? heeee..

emieysandra said... [Reply Here Bebeh!]

ade yg xkne la..urmm, apsal lgu sedih dear..hik3, jgn reject komen sy ni ;P


ok je dear, xserabut..putih, disertai dengn pink yg ceria..;)

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@emieysandra

lagu tu menggambarkan perasaan penulis nya..hahah!!

unieMARKS :) said... [Reply Here Bebeh!]

dah oke dah aa nurul . ouh i lve tis song .da lama tak dgr . hehee . teringat zmn kuh itu .

ouh . btw nice , and kemas . sejuk aaa mata baca . hehe

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™