Monday, April 25, 2011

Home » , » Hati Aku Menangis

Hati Aku Menangis

Salam.

Korang. 
Tolong lah faham.

I tak pernah rasa nak kongkong sesiapa.
Tapi I nak orang tu faham yang I SAYANG Dia.


I pasrah terhadap apa yang berlaku.
Biar masa yang menentukan.
Hanya airmata jadi teman setia. :'(
T___T
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

6 Chumel(s) comment ヅ:

Nur Afirah Ibrahim said... [Reply Here Bebeh!]

sabar ye...
insyaAllah ape yang harapkan n doakan akan termakbul...

Makbed said... [Reply Here Bebeh!]

dah ok ke ngan dia dik? sabar ye. life ni tak semuanya manis-manis belaka. sesekali teruji. tapi percayalah, di akhirnya adik pasti tersenyum , betapa adik telah berjaya melalui ujian ni sebaik mungkin.

Nurul chumel said... [Reply Here Bebeh!]

@Makbed

thanks makbed for ur advice!
akak mmg kakak yg baik!
i hope, i going to be tough after this.
thanks kak! :)

emieysandra said... [Reply Here Bebeh!]

nape ni nurul? pape pun bersabar la dan cuba la perbaiki keadaan krn korang kan saling mnyayangi. jangan jadi cam emiey..urmm..

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™