Tuesday, June 21, 2011

Home » , , , , , » Next Coupleasary

Next Coupleasary

Salam.

Biasa lah. Masa mula-mula bercinta, memang semuanya indah. Habis, bila dah lama-lama bercinta tu dah jadi tak indah ke? HAHA! Falsafah orang tua-tua dulu. Tapi sebenarnya kan, falsafah yang ni paling tepat. *Semakin hari, semakin sayang...*

Daisypath Anniversary tickers

Setiap kali tiba bulan July, I mesti tak boleh lupakan tarikh 14 July 2008. Bagi I, tarikh tuh sangat bermakna. Entah lah. Setiap pasangan yang bercinta mesti takkan lupa kan tarikh mula-mula kekasihnya melafazkan cinta. Dan detik yang paling indah adalah ketika pasangannya menyebut.. I will, I accept, I terima, I pun sama..

Masuk tahun ni, sudah hampir 3 tahun hubungan cinta I dengan kesayangan I. Dan I harap, perhubungan kami akan berkekalan sehingga ke syurga. Sampai bila-bila. 

Daisypath Anniversary tickers


Nervous nya! Semakin hari, semakin dekat dengan hari bahagia kami.
Doakan yang baik-baik ye untuk kami! :)
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

10 Chumel(s) comment ヅ:

Cik Ezy said... [Reply Here Bebeh!]

xlame dh 2..
dh nk masok 3taon..
bestnye!

zuhanismohamed said... [Reply Here Bebeh!]

wow..so sweet.. :D

sentiasa doakan kebahgiaan korang ok..semoga kekal ke jinjang pelamin..hehe

emieysandra said... [Reply Here Bebeh!]

happy couplesary! hari bahagia? nk tukar sttus dh k? jgn lupe ajak tau^^

^H A N A N^ said... [Reply Here Bebeh!]

yeyeye!!! nk dpt hadiah..hehehe

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@emieysandra

thanks emiey!
nnt balik sini kita kuar ronggeng oke! :)

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™