Sensualite | Rahsia Kekal Langsing Tanpa Perlu Berlapar!

Salam.
 
 
Hai hai! Oke, now I nak introduce satu lagi produk hebat keluaran Elken yang sangat berkesan untuk korang yang ingin tampil langsing dan cantik! Produk ini diberi nama "Sensualite". Hanya satu sachet sehari untuk impian memilik tubuh badan ideal!


Apa itu SENSUALITE?

Sensualite ialah sejenis produk minuman berkalori sederhana rendah berasaskan soya berbentuk serbuk yang digunakan sebagai hidangan gantian yang direka khas untuk mereka yang ingin mengurangkan atau mengekalkan berat badan, mempertingkatkan jisim otot, melebihkan soya dalam diet, dan / atau menambahkan pelbagai sokongan khasiat dalam diet mereka. Sensualite dirumus untuk mengurangkan berat badan dan menggalakkan metabolisme lemak malah mengekalkan otot secara sihat dan beransur-ansur.

Sensualite boleh didapati dalam dua cita rasa, Coklat dan Vanilla. Setiap hidangan Sensualite hanya mengandungi 160 kalori dan mempunyai bahan yang berkualiti tinggi termasuk:



1) Satiereal®

Satiereal® diekstrak daripada Saffron stigma dari Perancis. Satiereal® dapat meningkatkan serotonin dalam sistem saraf untuk mengawal mood dan selera. Ia membantu memulihkan emosi, menggalakkan perasaan kenyang lantas mengelakkan snek kompulsif. Teknologi ini telah dianugerahkan:
  -  Paten dari Perancis dan lebih daripada 110 buah negara
  -  Pengesahan Sijil oleh HACCP



2) Supro® isoflavon yang berkualiti tinggi

Setiap paket Sensualite juga membekalkan 12g Supro® isoflavon protein soya yang boleh membantu merendahkan paras 'kolestrol tidak baik', mengawal kelaparan dan berfungsi mengekalkan jisim otot semasa menjalankan pelangsingan berat badan.



3) Nutriose® serat terlarut

Nutriose® merupakan sumber terbaik serat terlarut. Ia dapat mendorong kesan probiotik dan membekalkan rasa kenyang. Bahan ini telah dianugerahkan "Peningkatan Nilai Pelanggan Bahan Makanan Serat Europa" oleh FROST & SULLIVAN

BAGAIMANA SENSUALITE BERFUNGSI?

Sensualite telah digunakan di dalam program Diet Kalori Sederhana Rendah (MLCD). Ketika program MLCD dijalankan, Sensualite, sejenis minuman protein yang tinggi, dapat digunakan untuk menggantikan 2 hingga 3 hidangan dalam sehari sebagai bekalan tenaga untuk memenuhi jumlah kalori yang diperlukan dalam aktiviti harian.

Disamping itu Sensualite mengandungi bahan yang terbukti secara klinikal, yakni Satiereal dapat mengurangkan kekerapan pengambilan snek dengan mewujudkan kesan kekenyangan.
PROGRAM Sensualite

Program Sensualite berasaskan prinsip pemakanan  berkhasiat dan sihat. Program ini dirumus secara khasnya dengan merujuk kepada Piramid Panduan Makanan Jabatan Pertanian Amerika Syarikat (USDA) dan Pengesyoran Panduan Makanan Orang Asia. Ia bukan satu program yang betul - betul menanjungi moto pelangsingan cepat. Sebaliknya, program Sensualite mementingkan kesan yang berpanjangan melalui pengurusan berat badan yang fleksibel dan memenuhi kehendak setiap individu. Selain mengambil minuman goncangan berkhasiat Sensualite, anda juga boleh mengambil hidangan lain yang rendah lemak dan / atau snek asalkan bergantung kepada objektif pengurusan berat badan anda.
 

MARILAH KITA MULAKAN
Langkah 1 : Menentukan objektif pengurusan berat badan anda
Menurut pelbagai kajian saintifik, berat badan yang berlebihan pastinya banyak merisikokan kesihatan badan. Cuba mengenal pasti kategori berat badan anda dengan menggunakan Indeks Jisim Badan (BMI)* ( ( dan seterusnya menentukan objektif pengurusan berat badan anda.
Langkah 2 : Anda boleh memilih salah satu program yang disyorkan dibawah ini berdasarkan objektif pengurusan berat badan anda. Gunakan Sensualite untuk memmbantu anda mencapai matlamat dengan cara yang menyeronokkan, memuaskan dan yang paling penting, secara sihat. 


a) MENGURANGKAN BERAT BADAN SECARA PERLAHAN-LAHAN (BERAT BADAN BERLEBIHAN / OBES)

  • Ambil 3 paket Sensualite untuk menggantikan 2 hidangan dan 1 snek sehari - satu untuk sarapan, satu untuk makan tengah hari atau makan malam dan satu untuk snek. Di samping itu, anda masih boleh menikmati satu hidangan berlemak rendah dan 1 snek yang boleh dipilih daripada menu sampel kami.
  • Anda perlu mengira Kadar Metabolik Basal (BMR) untuk mendapat jumlah kalori yang diperlukan oleh badan anda setiap hari.
  • Setelah menentukan jumlah kalori harian yang diperlukan, anda boleh merancangkan hidangan anda sendiri dengan memilih hidangan / snek pilihan anda daripada setiap kategori dengan merujuk kepada Jadual Indeks Kalori Makanan. Mengira pengambilan kalori anda untuk membentuk satu diet berkalori rendah yang sesuai.
b) MENGEKALKAN BERAT BADAN (BERAT YANG IDEAL)

  • Ambil 1 atau 2 paket Sensualite untuk menggantikan 1 atau 2 hidangan sehari untuk mengekalkan berat badan anda yang ideal.
  • Anda perlu mengira Kadar Metabolik Basal (BMR) untuk mendapat jumlah kalori yang diperlukan oleh badan anda setiap hari untuk kelangsungan hidup. Seterusnya, gunakan formula persamaan Harris Benedict untuk menentukan jummlah kalori harian yang diperlukan.
c) SUPLEMEN BERKHASIAT (BERAT BADAN TERLALU RINGAN)

  • Sensualite ialah suplemen berkhasiat yang ideal dengan kandungan protein soya, 13 jenis vitamin dan 9 jenis mineral. Ambil 2 paket Sensualite sebagai snek anda. Sensualite disyorkan untuk membantu membentuk hidangan khasiat seimbang yang jarang kita dapat menikmati jikalau masih mengamalkan tabiat makan yang moden.

TESTIMONIAL SENSUALITE





 
Satu kotak ada 15 sachet.
Terdapat dalam DUA perisa yang super yummy, CHOCOLATE dan VANILA.

Siapa nak try produk awesome ni, boleh contact I terus di :
Whatsapp / Wechat / Telegram / SMS / Call
+6014-6650818
atau
Email
nurul.purplechumel@gmail.com

Photobucket
 

Comments

Popular Posts