Pink Lady Body Perfection Original

Salam dan Hi!


Mesti ramai kat luar sana yang dah tahu keberkesanan produk Pink Lady ni kan? Bagi aku supplement ni sangat premium dan berkesan. Rata rata yang dah cuba Pink Lady Body Perfection ni memang akan come back dengan feedback yang sangat sangat mengujakan. 



Kenapa Pink Lady Body Perfection ni best sangat dan aku cakap PREMIUM?

1. Tak perlu beli supplement lain.

Once korang consume Pink Lady Body Perfection ni, korang dah tak perlu nak beli produk lain sebab Pink Lady ni complete-set untuk seluruh tubuh wanita. Jadi korang dah tak perlu pening kepala nak fikir makan jamu untuk kurus la, jamu untuk elakkan jerawat, jeragat apa semua tu la. Semua yang wanita perlukan ada dalam sebotol Pink Lady yang sexy ni!



2. Jimat Duit

Bila dah complete set, confirm la jimat duit korang kan. Tak perlu nak beli produk produk supplement lain yang mahal mahal kat luar sana tu. Bayang kan, beli ubat kurus la, ubat jerawat la, ubat stabilkan hormon la. Campur campur semua tu boleh cecah ribuan ringgit juga tau. So bila consume Pink Lady ni, korang automatically jimatkan sekali duit korang.

3. Selamat dan Lulus KKM

Ok ni part yang paling penting. Korang tahu kan, netizen dekat Malaysia ni suka membawang. Bila tak puas hati sikit, mesti akan kaitkan Pinklady dengan produk timbang kilo.

Pliss ok, Pinklady Body Perfection bukan simply dapat kelulusan KKM yang NOT number tu. Pinklady ada MAL number ya.

Kalau korang nak tahu, MAL number stands for produk kesihatan berasaskan kapsul dan tablet. Yang mana kalau korang nak apply, amat lah susah.

Saya pernah bekerja di kilang OEM di Bandar Bukit Puchong so saya sebagai bekas staff situ tahu darjah kesukaran nak apply MAL ni. Kena provide strong dokumen dan perjalanannya akan makan masa almost setahun jugak minimum sebelum KKM endorsed produk tu di bawah MAL.

So Pinklady dah melalui semua tu dan Alhamdulillah we already did it. Dan sekarang dalam proses untuk dapatkan sijil FDA pulak supaya dapat masuk pasaran US.



Wow sangat kan manfaat Pink Lady Body Perfection ni. Pink Lady ni diciptakan khas untuk semua wanita yang sayangkan diri sendiri. Kita cantik luaran dan dalaman sama sama jom!

Berapa harga sebotol Pink Lady ni? 

Harga asal adalah RM340 sebotol tak termasuk postage. Tapi, kalau nak diskaun kena la terus contact aku laju laju! Harga kasih sayang akan menyusul siap free gift lagi nanti aku bagi ya. 

Yang kata Pink Lady ni mahal, memang harga nya mahal sebab setanding dengan kualiti dan khasiat serta kebaikan yang ada dalam sebotol Pink Lady ni. Sayangi lah diri korang sebab badan kita ni nak pakai lama tau. Invest sikit untuk kesihatan tak salah sayang ku!

Jom klik sini order terus di WhatsApp. 
https://plcapsule.wasap.my/ (Nurul) ;)

Comments

Popular Posts