Review - Kung Fu Panda 2

Salam.

2 Hari lepas, I pergi tengok movie dengan Encik Bobo. Kali ni, I pilih tengok cerita Kung Fu Panda 2. Tiba-tiba rasa macam nak tengok movie animasi. So, macam biasa lah destinasi wayang kali ni dekat GSC Dataran Pahlawan. At first nak tengok dekat GSC Jusco AEON Bandaraya Melaka. Tapi since dah dekat dengan Celcom Centre, sebab I pergi terminate Celcom Broadband I. So kitorang terus je tengok movie dekat DP.


Cute je banner movie ni. Rasa macam nak geget!

Our ticket! 


Overall, movie ni memang mencuit hati. Aksi beruang panda yang bernama "Po" tuh memang menghiburkan. Ditambah pula dengan aksi rakan-rakan nya. Sangat menerapkan banyak nilai-nilai murni seperti persahabatan, tolong-menolong, kasih sayang antara ibu bapa dan anak, dan juga semangat juang yang tinggi untuk menyelamatkan negara mereka sendiri. 

Untuk movie nih, I bagi 4 stars oke. Jalan cerita dan juga watak adalah sangat bersesuaian. Suara panda tuh adalah suara Jack Black. Memang syok lah movie nih! Jom usha trailer!


oke. korang yang belum tengok movie nih, pergi lah tengok di pawagam yang berhampiran. Tapi bagi yang minat dengan filem animasi jelah. Tak semua yang minat kan? oke, selamat menonton! :)
Photobucket

Comments

qwert. said…
dah kluar yg cetak rompak pny ! huh ! laju gila depaa . sbb duit ~
Aida Azryn said…
hehe. cite tu best! ;D
chEntA said…
uh..belom berkesempatan nk tgk lagihh nih..=)
Nurulchumel said…
@chEntA

cepat2 lah tgk!
besh tau! >.<
sarah mohamad said…
tak sabar nak tengok citer ni best!
cik ros said…
mmg sgt best..cik ros g tgk mlm ni...
gelek lg kuat dr budak2 dlm wayang tu..hehhe..

(^__^)

Popular Posts