Monday, July 11, 2011

Home » , , » Orang kata, saya makin montok!

Orang kata, saya makin montok!

Salam.

Ayat *montok tuh tak boleh blah! Macam suka je orang cakap kau dah demok! Aduih! Macam mana nak hilangkan lemak-lemak yang menyelubungi tubuh I nih? Tak boleh terima lah orang cakap I makin montok. Arghh! montok tuh sebenarnya gemuk! Cis! bedebah betul lah! oke, cuba bandingkan..

* neh gambar masa I kerja dekat Jonker Walk Kopitiam. Slim lagi kot.


* Dua gambar atas neh gambar latest. Masa kerja dekat Avillion. Montok + Gemuk!

Emm. Apa pendapat korang?
Apa yang harus I buat untuk jadi kurus?
^ sighhh.... ^

T_____T
Photobucket

Thanks for visiting my site.
Like and Share this entry if you think its very useful. And please do leave your comments below ya!
Love, ♥ Nurulchumel ♥

12 Chumel(s) comment ヅ:

Nurulchumel said... [Reply Here Bebeh!]

@EZAN IDMA

huhu.
kalau gemuk tak sihat la... :(

SiBudakKurus said... [Reply Here Bebeh!]

jangan mkn nsi..hehehe..sebab SBK tak suka makan nasi..tu sebab jadi Si Budak Kurus

khuza hasan said... [Reply Here Bebeh!]

adik manis..montok2 awk p0n tetap c0mel..yeay..kalo nk kurus..puase dik..sgt2 berkesan..have a try k..:)

Bit Zamri said... [Reply Here Bebeh!]

Kak Nurul..hehe :)
sy da bape tips baca dr internet.

1) makan slow (sunnah nabi kunyah 44x)
2) kurangkan kuantiti nasi..

itu je yg saye ingat...hope can help u!..

Vote For Me in Stylish Hijab Contest

ninie_azriena said... [Reply Here Bebeh!]

comel je ninie tgk..
kurus sgt pun tak comel t nurul :)

syafiqakarim said... [Reply Here Bebeh!]

haha montok itu yg di gemari lelaki
neng. haha gurau!

comel je

✿ Link for Blogwalking View ヅ

300 x 250
Pretty Blinking Hello Kitty
© Copyright 2009 - 2016 | Full Designed by ✿ Nurulchumel's Properties ヅ | All Rights Reserved™