Follower 2222 | Congrates lagi untuk anda dan saya!


Salam.


Thanks sekali lagi untuk anda, ye anda follower blog buruk I yang sangat bertuah pada malam ini. I dah cakap dah awal awal dulu. Siapa rajin singgah, mesti ada benefit yang korang dapat. Betul, followers juga memainkan peranan penting untuk blog kita. Kalau blog kita best camne pun, tapi takde orang nak follow pun tak best jugak kan? Teruk hilang semangat gitu! Tahun lepas, on 09th April 2011 I post entry regarding the lucky 1111th follower. Hari neh I post lucky 2222th follower pulak. Siapakah pula yang menjadi lucky 3333th follower? Tak sabar nak tahu sape!

I dapat mengumpulkan followers a.k.a buddies untuk blog I yang ke 2222 pada hari ini. Tak sangka. Tapi kalau Puan Elly ni tak ingatkan, mesti I pun dah terlepas pandang pada number yang cantik itu.


So, disebabkan Puan Elly neh dah berjaya menjadi follower I yang ke 2222, beliau berpeluang mendapat 'sesuatu' dari I. Puan Elly, anda dikehendaki email-kan Nama, Alamat Lengkap, No Telefon untuk tujuan penghantaran 'sesuatu' ke rumah anda. Kalau anda cepat, by next week 'sesuatu' tu akan tiba di rumah anda. Thanks for following my blog! Untuk yang lain, korang jangan kecik ati pulak yek. I neh memang suka buat surprise. Contest blog I pun simple simple jek. So, rajin rajin la datang, komen, dan follow yek. Adios! =.="
Photobucket

Comments

Popular Posts