NF Spring Roll | Rasa sekali, confirm ketagih!

Salam.

# Start from this entry onwards, kata ganti diri "I" bertukar ke "Kita". Harap maklum. :)

Hai korang! Lama tak update since kita ada buat new business. Ala, bisnes kecik kecik jela. Tapi Alhamdulillah, mendapat sambutan yang menggalakkan. Hari Raya Haji yang lepas, memang tak menang tangan menggulung spring roll. Dah siap gulung semua, frozen kan. Lepas tu kita ada buat delivery service. Tapi kita limit kan untuk kawasan Melaka dan Utara Johor je. Sebab baru nak start kan. Takkan nak terus terus hantar jauh kan. 

Setakat ni, kita baru ada 3 flavor best yang korang wajib cuba. Tak cuba memang rugi. 

Meat Vege Spring Roll (RM 5.00 per pack)

Crab Cheese Spring Roll (RM 7.50 per pack)

Cheezy Fillet Spring Roll (RM 7.50 per pack) -NEW !!!

Semua spring rolls ni homemade tau. Dan di-frozen kan oleh kita sendiri. Biasa la, nak start bisnes ni kena dari bawah kan? 

So far, Alhamdulillah. Ramai yang bagi positive feedback. Sebab each and every customers yang kita deliver tu, kita mesti minta feedback. Ye la, kita kan baru mula berniaga. Mana tau ada mana mana yang terkurang, kita boleh adjust kasi perfect. Kan?

So, untuk warga Melaka especially dan Johor Utara, siapa nak order boleh la place your order. Minimum order 3 packs with FREE COD untuk sekitar kawasan Melaka (Bandar Melaka, Merlimau, Jasin, Ayer Keroh, Bukit Katil, Duyong, Ayer Molek dan Cheng). Bagi kawasan lain (Alor Gajah, Masjid Tanah, Sungai Udang, Muar, Batu Pahat) minimum order 6 packs with RM 5.00 delivery charges.

Ada pertanyaan? 
Sila Whatsapp ke 019-686 5048 untuk orders and inquiries.
Peluang perniagaan juga terbuka kepada sesiapa yang berminat. 
😊

Photobucket

Comments

Popular Posts