Pink Lady Body Perfection | Sah HALAL dari Jakim dan LULUS KKM !

Salam dan Hi!


Ramai sangat sangat yang nak cuba Pink Lady Body Perfection ni. Mana tak nya, testimoni dan feedback yang positif dari pengguna memang banyaaaakkk sangat sangat. Berjuta juta feedback positif! Tapi masalah nya sekarang takut nak cuba consume. Sebab banyak juga produk fake dan berbahaya dalam pasaran. Memang ngeri tengok orang yang cuba produk timbang kilo, produk kurus yang merapu rapu, produk teh diet dan tak kurang hebat nya ramai yang berani jual dan berani beli dan cuba!

Sis, memang banyak local brand yang ada dalam pasaran. Harga pun murah murah je. Ada jual dekat kedai kedai jamu, shoppee, lazada, dan lain lain. Tapi sis check tak background dan asal usul produk tu sis? Sis memang beli murah sis. Tapi effect kemudian hari tu sis. Ada yang muda muda lagi dah kena sakit buah pinggang sebab consume produk mengarut ngarut. Tak kurang yang apply macam macam dekat skin lepas tu muka breakout teruk. Ya Allah, ngeri sis tengokkk!


Sebelum consume, check label dulu. Pastikan produk yang korang nak consume tu selamat dan ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.


Dan kalau korang Muslim, pastikan produk tu ada Sijil Halal dari JAKIM dulu. Sebab apa apa yang korang consume kan masuk dalam perut. Pastikan HALAL baru makan okey!


Pink Lady Body Perfection. Trusted brand and PERFECT for every Women.
Asia Pacific's Super Health Brand & Asia Pacific's Top Excellence Brand


InsyaAllah, niat kami nak bantu wanita wanita diluar sana untuk dapatkan yang terbaik untuk kesihatan dan kecantikan korang. Bila korang consume produk yang betul dan berkualiti, pasti korang akan dapat result yang mengujakan!

Jom dapatkan Pink Lady Body Perfection korang hari ini! 1 botol ada 60 biji boleh tahan 1 hingga 1 bulan setengah sebab waktu period tak perlu consume. Makan 2 biji after breakfast. Pastikan banyak minum air kosong untuk membantu mempercepatkan proses penyerapan bahan bahan hebat dalam Pink Lady. 

Harga RM340 sahaja termasuk postage ke seluruh Malaysia. Sehari jatuh RM11.33 sahaja sis. Perfect cover all in one from head to toes, luaran dan dalaman. Tak perlu cucuk vitamin C, tak perlu botox, tak perlu ubat kurus, tak perlu skin care mahal mahal nak arwah, tak perlu buat treatment rambut dan banyak lagi la yang korang boleh save. Tak rugi malahan berbaloi!


Nak dapatkan Pink Lady Body Perfection Original HQ?
Jom klik link di bawah. 


atau 

Whatsapp 0104009008 (Nurul)

Pastikan ORI, baru beli! :)

Comments

Popular Posts