Pendapatan Lumayan dengan Nuffnang! wow!!

Salam Reader's!!~

hye u alls. sebut pasal nuffnang, mesti lah ramai yang dah tahu pasal nuffnang dah famous dihebahkan di akhbar KOSMO! hari ni. memang sepatutnya, iklan pasal nuffnang ni dah lama disiarkan. sebab nuffnang memang famous pun dalam kalangan pelayar-pelayar alam maya macam we alls nih kan? dunia sekarang, mana-mana kita pergi, mesti semua orang suruh kita search segalanya dalam website. so, memang wajarlah kita jenguk website hari-hari. tak salah kalau tak disalahgunakan. betul tak?



selama i berblogging ni pun, memang blogger lain yang war-war kan pasal kewujudan nuffnang. selain daripada aktiviti suka-suka untuk mengisi masa lapang, nuffnang juga boleh membantu menjadi sumber rezeki yang kalau difikir-fikir balik, memang mudah! dan senang!


jom jenguk sikit petikan akhbar KOSMO! hari ini. pastinya  u alls yang masih terpinga-pinga lagi dengan apa yang i tengah bicara kan ini akan terkejut dengan kenyataan yang dikeluarkan.

SEBUT sahaja Nuffnang, mustahil jenama komuniti pengiklanan blog itu tidak dikenali oleh blogger-blogger di seluruh Malaysia. Tidak hairan juga, jenama itu amat dikenali di negara-negara jiran terutama Singapura, Australia dan Filipina. Sumbangan Nuffnang amat besar buat komuniti blogger yang menjadikan jenama itu sebagai platform untuk menjana pendapatan sampingan yang lumayan. Tidak keterlaluan jika dikatakan pendapatan yang diperoleh daripada Nuffnang adakalanya melebihi pendapatan pekerjaan tetap. Iklan-iklan daripada Nuffnang yang merupakan komuniti pengiklanan blog pertama Asia Pasifik kini boleh dilihat di lebih 100,000 buah blog oleh lebih tiga juta orang setiap hari.
maka dengan ini, tidak salah lah we alls semua memilih nuffnang sebagai agen pengiklanan di blog u alls. nampak sangat berbaloi. sebab tu i tak nak letak apa-apa ads lain melainkan nuffnang. kepada seluruh warga kerja nuffnang, segulung tahniah i ucapkan, dan rajin-rajin lah bagi i buffered earning ye?



//:notes:// 
u alls yang ada blog, tapi takde akaun nuffnang, memang rugi tau! so, jom sama-sama jana pendapatan lumayan dengan nuffnang!! klik HERE untuk sign up!

Photobucket

Comments

kelhome said…
ermm.. aku dgn nuffnang ni x best sgt.. sib baik ada cara lain selain nuffnang..
Nurulchumel said…
@kelhome

every single person have their own opinion..setakat ni, yg i tau, nuffnang tak pernah mengecewakan i..tp kadang2 sakit hati jugak bila traffic blog tak tinggi..never mind, usaha tangga kejayaan. sapa2 yg sudi bantu, sila bantu ye.. thanx for ur opinion kelhome.. :)
nurul said…
i bru je buat nuffnang..so far so good..kne blaja lg buat blog yg menarik cam blog cik nurul :)
Nurulchumel said…
@sweet_apple

tkpe2..belajar sikit2..lame2 oke la tuh..blog i biasa je..tak meletop pun mcm blog otai2 yg lain..sebab blog i baru nak jejak setahun..huhu!!~
Unknown said…
aku pye nuffnang x bergerak lgsung.. isk..
Nurulchumel said…
@Heidi Shafiq

u kena up kan sket traffic..baru la berganjak sikit nuffnang u..tengok intan..berlambak earning die..huhu..
dah 500 uv pun x berganjak pun earning. Betul ke nuffnang ni?
dah 500 uv pun x berganjak pun earning. Betul ke nuffnang ni?

Popular Posts