HOT!! | Stop Heartbeat for awhile!

Salam.

Terkejut jugak tadi masa I blogwalking dari satu blog ke satu blog. Tengah belek-belek blog sendiri, datang satu komen dari Puteriqaizyan. Pasal iklan yang disiarkan oleh syarikat pengiklanan yang baru-baru ni sangat mendapat tempat di hati ramai blogger termasuk I.

oke. Actually I dah perasan benda ni start I mula-mula join heartbeat lagi. Tapi niat I time tu hanya untuk advertisement only. Takde pulak perasan yang heartbeat tengah promosi kan barangan gift they all tu sempena Valentine's Day.

So tadi I belek-belek blog Puteri Iqa Izyan, beliau pun ada sertakan oper letter yang dihantar oleh MAMA ZHARFAN kepada pihak Heartbeat. Terharu sebab I pun boleh tak perasan pasal iklan tu. Ini pulak entry bernas Ustaz Love yang menyedari iklan beliau ada promosi Valentine's Day melalui komen seorang Anonymous. 

DOA DIMURAHKAN REZEKI

So, start from today, I stop sebentar iklan Heartbeat untuk sementara waktu. Sampai lah Heartbeat tukar banner iklan yang baru. Lega sikit hati kita ni para muslimin dan muslimat yang tidak menyambut Valentine's Day ni. Yang penting, rezeki yang kita dapat itu adalah dari sumber yang halalan toyyiba.
Photobucket

Comments

hee.. kalau bukan sbb mama zharfan ngan ustaz love, iqa sndri pun tak tau psl nih.

harap2 sume dah alert psl nih. n arapnye iklan HB berubah cepat2.hee.
:D
miezaniera said…
dah ada blogger yg edit banner buang iklan valentine tuh..visit my blog k..hope dpt mmbantu ;D
NA. said…
owh. macam tu. dari blog mama balqis http://damiaqish.blogspot.com/

saya ada terbaca ada blog yang edit banner. jadi tak ada perkataan valentine. mama zhafran guna tuto ni :D

http://ellismelia.blogspot.com/2011/01/tutorial-code-html-banner-heartbeatmy.html
dah boleh gune dear :))

http://ustazlove.com/blog/2011/01/alternatif-penyelesaian-isu-heartbeat/
emieysandra said…
heartbeat ni cam nuffnang gak k yunk?huhu, emiey tak tau lak..huhu
betoi tu, biar la kite thu dr mne rezeki tu, kite jgn main ambik je..so, lpas ni kne la hti2 ng advertise len gak yer ;)
Nurulchumel said…
@emieysandra

ala-ala nuffnang tp bukan mcm nuffnang. nuffnang byk advs, tp heartbeat ni just buat iklan utk promote product they alls only.tp bila makin ramai org klik advs heartbeat, kita dapat la earn sikit income. tu je yunk. :)

Popular Posts