DiGi iPhone 4 Real

Salam Reader's!!~

hye u alls. kini tiba di episod ketiga untuk peluang merebut hadiah besh from DiGi!! iPhone 4!! siapa yang tak nak? i just try my luck. ada rezeki, dapat lah. kepada mereka yang nak tau task yang diberikan pada episod 1 dan episod 2 boleh lah klik pada link di bawah ini ye.
oke. task yang seterusnya ini, i dikehendaki untuk menceritakan tentang apa yang suka tentang plan DiGi iPhone 4. oke. actually, plan yang ditawarkan oleh DiGi adalah plan yang paling mudah dan yang paling murah. memang mampu untuk dimiliki. tapi memandangkan banyak lagi benda yang i nak settle, so i terpaksa tundakan hasrat i untuk memiliki DiGi iPhone 4 sendiri.


oke. u alls tengok gambarajah di bawah ini ye.

klik untuk lihat dengan jelas ye.

oke. u alls dapat perhatikan. terdapat 3 jenis plan kesemuanya. iDiGi 88 , iDiGi 138 dan iDiGi 238. untuk plan yang basic, u alls boleh pilih plan iDiGi 88. i juga prefer untuk get this plan kalau i nak memiliki nya sendiri suatu hari nanti. sebab plan nya murah dan menjimatkan.


tak perlu lah i explain lagi kan? betapa hebat nya plan DiGi iPhone 4 nih. kalau i dah ada duit yang cukup, pastinya i sudah memiliki nya sendiri. sesiapa pun ingin memiliki nya sendiri!

plish mr. Nuffnang and DiGii really want that iPhone 4!!

Photobucket

Comments

Popular Posts